Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Õllest sai hea reklaamikanal

Aivar Hundimägi 17. august 2007, 00:00

Justiitsministeeriumi ja A. Le Coqi koostöös põhiseaduse aastapäevaks turule toodud uus õllemark Põhiseaduse Pilsner tekitas kriitikalaviini justiitsminister Rein Langi aadressil.

Ühed on pahased, et põhiseaduse aastapäeva tähistamiseks otsustas justiitsministeerium valida odava õllesordi. A. Le Coqiga konkureeriva Saku Õlletehase juht oli seisukohal, et põhiseadusele tulnuks pühendada kvaliteetsem õllesort. Mõned avaldasid arvamust, et pigem võinuks ministeerium põhiseaduse aastapäevaks tellida spetsiaalse veini või viina, mida oma koostööpartneritele saanuks kinkida.

Teine hulk kriitikuid on veendunud, et Eesti riigi oluline seadus on püha asi ning riigi sümboleid ei tohiks eraettevõtjad enda huvides kasutada. Paljusid häiris just see, et uue õlle etiketil olid sinimustvalged lipud.

Kolmandad pidasid õlle abil põhiseaduse reklaamimist aga alkoholitarbimise propagandaks ning väitsid, et riik ei tohiks seda teha.

Vaadates, millise diskussiooni see kolmeks kuuks turule toodud õlu tekitas, tasub A. Le Coqi kõrval õnnitleda ka justiitsministeeriumit hea idee eest. Tõenäoliselt saab just tänu spetsiaalsele õllele suur hulk eestlasi teada, et meie põhiseadus saab septembris 15aastaseks. Arvestades Eestis kiiresti kasvanud õlletarbimist, võib õllepudeli etiketti pidada heaks reklaamikanaliks.

Lõpliku hinnangu saame justiitsministeeriumi ideele anda kolme kuu pärast, siis on selge, kas tarbijad suhtusid sellesse huumoriga või ühinesid kriitikute armeega ja jätsid protestiks õlle ostmata.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing