Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Frankfurdi autonäitus
Hyundai näitas Frankfurdis juba järgmist uue i30 keremudelit, milleks seekord oli universaalkere. Eestis saab i30ga esimest korda tutvust teha Tartu autonäitusel, mis algab 28. septembril. Iseenesest on tegemist samale põhjale tehtud autoga nagu KIA cee'd. Ka tehased asuvad samas piirkonnas ja hiljem valminud Hyundai tehasesse viidi üle osa KIA insenere. Kas oodata on ka kupeed nagu KIA-l, ei tea.
Mercedes näitas oma stendis superauto SLRi ilma katuseta versiooni. Niigi röögatu superauto peaks ühendama midagi, mida pakub vormel 1 auto ja tänava GT auto vahepealset. Nüüd on sellesse nimekirja lisandunud ka tuul juustes ja päike pealage kuumutamas. Autol on 5,5-liitrine V8 kompressormootor, mis arendab 617 hobujõudu ja annab autole lõppkiiruseks ligi 330 kilomeetrit tunnis. Mootoris tehakse AMG tehases käsitsi ja saadetakse seejärel Inglismaale McLareni tehasesse, kus need kerega ühendatakse.
Frankfurdis võis näha sellist autot nagu Artega GT. Tegu on autoga, mis Genfi näitusel oli alles idee tasandil. Auto disainer on endine Aston Martinite paberile panija Henrik Fisker. Artega GT on tagamootoriga puhtatõuline sportauto. Mootoriks on sellel loomal Volkswageni 3,6- liitrine jõuallikas, mille otsas samalt firmalt pärit suurepärane DSG automaatkäigukast.
Hinnasilt kipub Artega GT-l jääma 1,5 miljoni krooni kanti.