Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaks juveelipoodi jagasid omavahel esikoha

    Juveelikaupluste klienditeenindus jäi teiste valdkondadega võrreldes keskmisest nõrgemale tasemele - hinnatud teenindusaspektide koondtulemus oli 78%.
    Teiste valdkondadega võrreldes keskmisest oluliselt nõrgemaks jäid juveelikauplustes tulemused kontakti alustamise ja lõpetamise ning üldiste suhtlemis- ja käitumisoskuste osas.
    Teenindajad ei näidanud kaupluses olevate klientide vastu sageli mingit huvi üles - kliente ei tervitatud, neile ei pakutud omal initsiatiivil abi ega oldud valmis nende vajadusi välja selgitama ka siis, kui klient viimaks ise teenindaja poole pöördus.
    Parima klienditeenindusega Wrist.net ja Kullatükk edastasid konkurendid koondtulemusega 87%. Paremusjärjestuselt kolmandaks jäi Goldman.
    Testkliendid tundsid juveelikauplustes käies huvi abielusõrmuste vastu. Eesmärk oli lasta teenindajal võimalikult palju tooteid tutvustada, võrrelda ning anda vajadusel nõu sõrmuste valikul. Lisaks küsiti infot graveerimise ning eritellimuse võimaluste kohta.
    Juveelikauplustes käies ilmnes probleeme nii puuduliku keeleoskuse, ebakorrektse käitumise, kliendi juuresolekul kõrvaliste asjadega tegelemise kui ka üldiste viisakusreeglite eiramisega.
    Mõni teeninduskontakt jäi poolikuks, kuna teenindaja puudulik keeleoskus ei võimaldanud tal kliendi küsimustest aru saada ega neile vastata.
    Ühel korral ei saanud teenindaja aru, mida tähendab sõna "abielusõrmus" ning asus esmalt selle tähendust kontrollima.
    Samuti esines juhtumeid, kus teenindaja vastas küsimusest täiesti mööda. Näiteks küsimusele, kas vaadeldav sõrmus aja jooksul tuhmub, saadi vastus, et allahindlus on 30%.
    Kliendi kauplusse sisenemisel tegelesid teenindajad mitmel korral kõrvaliste tegevustega ega lasknud end poes olevatest klientidest segada.
    Teenindajad olid hõivatud riiulite koristamise, söömise, omavahelise vestluse või telefonikõnega ning ühel korral ümiseti isegi koos üht lauluviisi. Ebameeldivalt üllatunud oli ka klient, kes oli sunnitud kauplusse sisenedes koos teiste klientidega pealt kuulama teenindaja valjuhäälset ja vihast tõrelemist kolleegiga, kes oli millegi vastu eksinud.
    Kliendi küsimustele vastates jäädi paljudel juhtudel loiuks ja ükskõikseks või muututi juba pärast paari küsimust kärsituks ja kannatamatuks.
    Esines ka juhtumeid, kus teenindaja nõjatus kliendiga suheldes küünarnukkidega klaasvitriinile või vältis järjekindlalt silmsidet.
    Kliendil tuli toime tulla ka olukorraga, kus kõik hinnad tuli ise eurodest Eesti kroonidesse ümber arvutada.
    Samuti leidis klient ühel korral eest suletud kaupluse ilma ühegi selgitava sildita selle kohta, mis põhjusel või kui kaua kauplus suletud on.
    Positiivsete näidetena võib seevastu välja tuua teeninduskontaktid, kus teenindajad olid väga abivalmid ning tutvustasid põhjalikult erinevaid sõrmuseid. Kliente kutsuti ka koos tulevase abikaasaga tagasi sõrmuseid proovima või anti koju lähemalt tutvumiseks kaasa abielusõrmuste kataloog.
    Parima teenindusega kauplused Wrist.net ja Kullatükk eristusid konkurentidest põhjalikuma kliendi vajaduste välja selgitamise poolest.
    Samuti kandsid teenindajad kõigil kordadel korrektselt nimesilte.
    Kaupluse Wrist.net teenindajad paistsid silma keskmisest oluliselt paremate suhtlemisoskuste poolest ning Kullatüki teenindajad said konkurentidest paremini hakkama klientidega kontakti loomisega.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse testostu (mystery shopping) meetodil.
    Septembris olid uuritavaks valdkonnaks juveelikauplused. Valimisse kaasati üheksa Eesti juveelikaupluste ketti, millel on vähemalt kolm esindust suuremates linnades, k.a esindus Tallinnas. Septembri alguses käisid Dive'i testkliendid üheksa juveelikaupluse filiaalides eri linnades - Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas, Rakveres ja Jõhvis. Igaühes neist käidi kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.