Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Trükireklaamil nõrk tase

    Kui 2006. aastal sai Eesti ühe kulla, kümme hõbedat ja finaalis märgiti ära 17 reklaami, siis tänavune saak oli neli kulda, viis hõbedat ja finaalis märgiti ära kaheksa tööd.
    Eesti taset hinnates arvas Leo Expressi tegevjuht Rivo Räim, et sel aastal jäime alla nii lätlastele kui ka leedulastele. "Ehkki tänavu saime rohkem kuldasid, siis hõbedate ja finalistide osas oli tagasiminek," rääkis Räim. Ka konkurentsis lätlaste ja leedulastega jäime alla. Lätlaste Zoom sai parima kreatiivse agentuuri tiitli ja leedulaste Lowe Age tuli parimaks meediaagentuuriks.
    "Trükireklaamide kategoorias ei olnud aga ei eestlastel ega terve Baltikumi esindajatel midagi teha. Siin olid rumeenlased, tšehhid ja sloveenlased lihtsalt nii tugevad," tunnistas Räim.
    Tänavuse konkursi märksõnaks oli Räime sõnul ehedus. "Paljud tele- ja raadioreklaamid olid tehtud lihtsate vahenditega nagu koduvideod ja mõjusid kui lood elust enesest," kirjeldas ta.
    Brillianti loovjuht Igor Baturin, kes osales tänavu ainsa eestlasena žüriis, leidis, et Eesti agentuurid olid väga tublid. "Saavutuse teeb eriti hinnatavaks fakt, et sel aastal olid kohale jõudnud ka niinimetatud uue Kesk-Euroopa tugevad tegijad, kes tavaliselt võidutsevad veelgi kõvemal festivalil - Golden Drumil Sloveenias," põhjendas ta. Baturini sõnul on Eesti agentuurid ideedega vägagi konkurentsis, aga tunda annavad väikesed eelarved, mis ei luba tiimidel täielikult pühenduda. Sellest tuleneb kiirustamine, ja selle tulemus on tööde ebapiisav järeltöötlus.
    Olulisimas ehk telereklaamide kategoorias sai kulla reklaamiagentuuri Vatson&Vatson/Y&R reklaam "Videotestament", kus rikas Kanada onu videotestamenti loeb. Reklaami tellijaks oli kiirlaenufirma Monetti.
    Ainsana käesoleva aasta reklaamifestivalil pärjatud Eesti meediaagentuurina võitis Media House kuldhaamri internetikasutuse kategoorias. Võidutööks oli A. Le Coq'i veebruarikuine energiajoogi Dynami:t lansseerimiskampaania, kus rate.ee abil suunati huvilised hindama Youtube'i üleslaetud noorte omaloominguna valminud Dynami:ti-teemalisi teleklippe. Neist populaarsemad said eetriaega muusikakanalil MTV.
    Kolmas kuldhaamer tuli reklaamiagentuurile Brilliant reklaamikampaaniate kategoorias Nordea reservlaenu lansseerimise eest. Konservatiivse temaatika asemel oli Nor-dea kasutanud peategelasena Leesi Lennartit, kes paljudele žürii liikmetele meenutas Boratit. Kampaania ületas seatud eesmärgid viiekordselt.
    Leo Express sai kulla Saaremaa Viina kodulehe eest korporatiivsete veebilehtede kategoorias.
    Golden Hammeril osales üle 1000 reklaami 15 riigist. Eestist oli tänavu 154 tööd, mullu osales 201.
    Golden Hammer on tänu pädevale ja murumängudest puutumata žüriile Eesti agentuuride jaoks kordades adekvaatsem enesepeegeldusvõimalus kui Kuldmuna. Selle põhjal võib hinnata oma võimekust ka välisturgudele minekuks, kus semusuhted suurt ei aita.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestis tegevuse müünud lihatootja loobus ka Rootsi ärist
Möödunud suvel Eesti Rakvere lihakombinaadi müünud Soome toidutootja HKScan on nüüd ära müünud ka tegevuse Rootsis.
Möödunud suvel Eesti Rakvere lihakombinaadi müünud Soome toidutootja HKScan on nüüd ära müünud ka tegevuse Rootsis.