Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nõudlus sõiduautode järele tõi võidu

    1994. aastal alustanud Tartu ettevõte Hert Transport tegeleb rahvusvahelise sõiduautode veoga koos müügieelse ettevalmistusega ning ekspedeerimisega. Tegevuspiirkond hõlmab Balti riike, Skandinaaviamaid, Venemaad ning suurt osa Lääne-Euroopast, nüüd ka USAd. Lai masinapark lubab aastaseks veomahuks 60 000 autot.
    Ettevõtte juhatuse esimees ja omanik Tarmo Tšernjavski näeb Hert Transpordi edu eeldustena eelkõige eelmise aasta soodsat seisu transporditeenuste turul, õigesti määratletud strateegiat, keskendumist peamisele ning head meeskonnatööd.
    "Möödunud aastal valitses kõrgendatud nõudmine sõiduautode rahvusvaheliste vedude järele," selgitab Tšernjavski.
    Ta loetleb, et oma osa edus mängis ka transpordivõimaluste defitsiit, laevaliinide logistikasüsteemi areng, tollitingimuste paranemine, laoteenust osutavate firmade kvaliteetne töö, õige kaadripoliitika ja ajakohane koolitus.
    Samal ajal kasvatasid konkurentsi nii kodu- kui ka välismaised firmad. Seda arvestades on ettevõte pidanud vajalikuks kontsentreeruda kvaliteedile ning pakkuda välja eeskätt kliendi huvidele vastavaid lahendusi. Oluline detail Hert Transpordi teenuste juures on kliendi võimalus jälgida koduleheküljel monitooringusüsteemi kaudu oma veose täpset asukohta.
    "Meie tegevuspiirkond on laienenud, ulatume ka USA-sse. Arenguruumi jätkub, kuid kaubaveoga me lähitulevikus siiski tegelema ei hakka," räägib Tšernjavski. Küll aga vahendab kaupa Hert Transpordi tütarettevõte OÜ Corpotrans.
    Kommest Autoga on Hert Transport koostööd teinud ligi viis aastat. Kommest Auto logistikajuhi Tarmo Segenbuschi sõnul on Hert Transport suurte kogemustega ja laia haardega koostööpartner ning igati konkurentsivõimeline. Ja kuigi varem on tulnud ette probleeme transpordikahjude käsitlemisel möönab Segenbusch, et alati leiti neile lahendused.
    Hert Transpordis töötab ca 80 inimest, autotreilereid on praegu 65. Nagu iga firma, peab ka Hert Transport tähtsaks majanduskasvu ning järjepidevat arengut. Pidurdavaks on Tšernjavski sõnul osutunud erakordselt halvad piiriületusolud ja keeruline poliitiline olukord Eesti ja Venemaa vahel, samuti kvalifitseeritud autojuhtide vähesus.
    "Tänavu on nõudlus sõiduautode transporditeenuste järele mõnevõrra kahanenud," hindab Tšernjavski 2007. aastat. Negatiivselt on mõjunud aprillisündmused, mille tagajärgi on tunda siiamaani.
    Juba aastaid on Hert Transport toetanud Tartu Tammeka jalgpalliklubi, praegust JK Maag Tammekat.
    Võib öelda, et Tammeka jõudmine Eesti meistriliigasse ja seal medalinõudlejate kannul püsimine on osalt ka Hert Transpordi teene.
    Maag Tammeka tegevjuhi Madis Hünersoni sõnul on firma toetanud spordiklubi algusaastatest peale, ka siis, kui ainult noortega tegeldi.
    Praegu ollakse enam kui veerandmiljonilise panusega klubi suursponsor.
    "Tarmo Tšernjavski spordihuvi kohta tean nii palju, et ta oli noorteklassis mitmekordne Eesti medalivõitja aerutamises ja edeneb praegu väga kiiresti golfis," lisab Hünerson.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.