Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turismiuudised
Reisiekspert pakub eilsest pühapäevani Tallinnas Stockmanni kaubamajas mitmeid lennupileteid ja paketireise tavapärasest soodsama hinnaga.
Näiteks saab Estonian Airi pileti Dublinisse ja tagasi 2300 krooni ning Milano-pileti 2900 krooni eest. 2600-2800 krooni maksavad tšehhide CSA lennupiletid Tallinnast läbi Praha Münchenisse, Sofiasse ja Bukaresti. Odavlennufirma Fly Nordic müüb edasi-tagasi lendu nädalavahetuseks Stockholmi vähem kui 600 krooniga.
Samuti on Reisieksperdi eripakkumise nimekirjas spaa-majutused, Eesti ja Saksa reisifirmade puhkusepaketid Vahemere äärde ja kaugematesse sihtkohtadesse, soodustused autorentijaile ning reisikindlustuslepingu sõlmijatele.
Helsingi Kauppatori turul toimub 7.-13. oktoobrini traditsiooniline Silgulaat, mida on korraldatud 1743. aastast. Kalamüüjate lettidelt võib leida laias valikus hõrgutavaid kalatooteid, tumedat saarestikuleiba jms. 7. oktoobril valib žürii ka aasta parima kalatoote.
Helsingi messikeskuses peetakse 25.-28. oktoobril üheaegselt raamatumessi ning veini, toidu ja hea elu messi. Sama piletiga pääseb mõlemale. Raamatumessil on esindatud kirjastused, kauplused, antikvariaadid, ajakirjad, muuseumid jms tooted-teenused. Eriprogramm on pühendatud Norra kirjandusele. Täiskasvanule maksab pilet 12 eurot, perepilet on kaks korda kallim.
Eile tunnustati kümmet Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse kvaliteediprogrammi läbinud turismiettevõtet diplomiga "Märk kindlast arengust".
Uute tulijatena said märgi portaali ozoon.ee haldav AS Vaba Aja Ekspert, Järvamaal Kilplaste Teemaparki arendav OÜ Kilplane, AS Vihula Mõis ja Viimsi SPA OÜ. Tunnustust pikendati firmadel Aadu Turismitalu, Helene Villa, Kopra Talu, Pilguse Mõis, Valge Villa ja Vanaõue puhkekeskust arendaval Vimco Grupil.
Kvaliteedimärgi saamiseks peab ettevõte aasta jooksul näitama pühendumust kvaliteedi arendamisele ja kliendikesksusele. Tunnustusmärgi kehtivusaeg on kaks aastat, seda saab pikendada.
Autor: ÄP