Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kanal 2: kas seadus kehtib ka Kruuda jaoks?
"Selles pole mingit kiusu Kalev Meedia vastu. Küsimus on selles, kas seadused kehtivad kõigi jaoks. Kui konkursi võitjaks oleks kuulutatud keegi teine ning me oleksime avastanud selle vastuolu, siis oleksime samamoodi käitunud. Kui kõik inimesed peavad sõitma kaine peaga, siis miks üks võib sõita kahe promilliga?" kommenteeris Oru põhjusi, miks nad vaidlustasid Kruuda spordikanali ringhäälinguloa.
"Ma ei tahaks meedia vahendusel kultuuriministeeriumiga suhelda. Saatsime neile eile lõunal järelepärimise, kus tõime välja punktid, mis meie arvates on seadusega vastuolus. Jääme nüüd nende vastust ootama," lisas Oru.
Tema sõnul on turul teretulnud kõik kanalid, mida tehakse hästi ning mida spordisõbrad ka vaatavad.
"Olen lugenud pressiteateid ja need pealkirjad on eksitavad. Kanal 2 esitas järelepäringu, aga neid tehakse ju igasuguseid," kommenteeris Kalev Meedia juht Alar Pink loa vaidlustamist.
Uue telekanali stuudio on Pingi sõnul peagi valmis.
"Praegu lõpetatakse Tornimäel stuudio ehitust. Võin öelda, et stuudio tuleb korralik," märkis Pink ning lisas, et börsifirmana nad investeeringute suurust avalikustada ei saa.
"Meil on teada ka inimeste hulk, kes seal tööle hakkavad, kuid ma ei tahaks seda veel avalikustada. Kõik Kalev Meedia ruumid peaksid valmima oktoobri lõpus, kanal alustab tööd novembris," märkis Pink.
Kultuuriministeerium teatas eile, et ringhäälinguloa väljaandmist nad ei tühista, sest Eesti Spordikanali taotlus oli kooskõlas ringhäälinguseadusega ning kultuuriministeerium tegi ise vea.
Eksimuse tõttu sattus ringhäälinguloa tingimustesse programmimahu kirjeldamiseks väiksem number, kui näeb ette ringhäälinguseadus, teatas ministeerium. Viga on parandatud ja kanal peab edastama vähemalt 8tunnise päeva- ehk 56tunnise nädalamahuga teleprogrammi.
Kalev Meedia uue spordikanali juhi Toomas Lepa sõnul küündib uue stuudio seadmetesse tehtud investeering kaheksakohalise arvuni.
"Seadmetesse on Kalev Meedia investeerinud kaheksakohalise arvu jagu kroone. Töötajaid on 30 ringis, enamik on juba tööle võetud. Praegu püüame leida veel uudiseid tegevaid ajakirjanikke," kommenteeris Lepp aripaev.ee-le.
Heas ja loovas mõttes on Lepa sõnul kõik telekanalid konkurendid. "Praegu näitavad Kanal 2 ja TV3 sporti minimaalselt. Aktiviseerunud on ETV, kes soovib nüüd hakata näitama alasid, mida ta varem pole teinud. Meie meediauuringute järgi jagunevad televaatajad spordihuviliste mõttes pooleks. Spordisõbrad ja nende vastandid. Meie teeme kindlasti programmi esimesele poolele. Meie sihtgrupp on mehed vanuses 20-50. Kuid ka õrnemale soole on kavas hulk saateid," täpsustas Lepp uue kanali plaane.
"Näitame enamikku Eesti pallimänge, jäähokit. Ekraanile jõuavad autorallid, motovõistlused, ratsaspordivõistlused, tantsuspordisaated, tennis jne. Suurt tähelepanu pöörame ka tervisespordi propageerimisele," märkis Lepp.
Autor: Kaisa Tahlfeld