Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kasutatud autode hinnatõus jätkub

    Sügis on toonud kasutatud autode turule laia valiku. Autoturg väljendab meie eelistusi ja võimalusi, läbides koos riigi ja elanikkonna rikkuse kasvuga ka oma muutused. Igamehe auto tiitlit on aastate jooksul vahetatud pidevalt.
    Viimaks on saabunud olukord, kus kasutatud autode turu on vallutanud rahvaautod - Volkswageni toodang. Loomulikult on need Passati ja Golfi erinevad mudelid erinevatest aastatest.
    Rahvaauto edumaa on pisike järgmiste võrdsete ees - BMW ja Audi. Võib lisada, et eestimaalaste maitse on hea, aga ka kallis, sest järgneb Mercedes, alles seejärel Ford ning sellest tahapoole jääb Opel. Edasi leiab autoturult muu 82 margi sõidukeid.
    Selline järjestus on kindel märk, et kasutatud autode ostu ainuke argument pole hind, ka kõik muu sinna juurde kuuluv saab aina suurema tähtsuse.
    Peale autode enda konstruktsiooni ja hea remonditavuse mängib järjest enam rolli ka ostu sooritamise mugavus, lihtne liisimine, hea hinnaga kasko.
    Muidugi kummitab iga kasutatud auto ostu puhul soov hobuse suhu vaadata, sest ost kätkeb tehnilist riski. On võimalik, et hiljem hakkab tasapisi selguma kalleid vigu ja me saame teada miks just see auto teistest samasugustest oli paari tuhande võrra odavam.
    Sügiskuud kolmandas kvartalis toovad kaasa autode hinna languse. Suve lõpus on ostjate huvi olnud mõnda aega mujal ning samas on lähenemas aeg, kus autod veelgi odavamaks lähevad - talvekuud. Langevad hinnad peaksid peibutama rohkem ostjaid autosid vaatama.
    Üks asi on sesoonne hinnakiri, mida mõjutavad hooaeg ja ka auto pidev vananemine, kuni saab täis tema üks vanuse aasta ja ta avalikult odavamaks tunnistatakse. Teine aspekt on selles, et sügisene langus maskeerib kasutatud autode turul valitsevat üldisemat hinna tõusutrendi.
    Kasutatud autode hinnad tõusevad tasapisi eelmise aasta lõpust alates. Sel aastal on keskmine hinnatõus ulatunud 10 protsendini, mida ei ole murdnud ka selle sügise sesoonne hinnalangus.
    Aastavahetus põhjustab kasutatud autode hindades ebaloogilisusi, sest vanuseaastast johtuv hinnalangus jõuab kohale hilinemisega.
    Uue aasta esimese kvartali lõpuks on teada, mis hindadega me autosid ostame.
    Autor: Rein Reinpõld
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.