Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Stardib 40. Saaremaa ralli

    Kuna tegu on juubeliralliga, on Eesti autospordi tähtsündmust lisaks võistukihutamisele muudki moodi meeles peetud. Kes läinud laupäeval õigel ajal teleri ees juhtus olema, sai saatest "Saaremaa ralli. Tehumardist tänaseni" üksikasjaliku ülevaate selle tehnikaspordisündmuse ajaloost. 3. oktoobrist alates on Kuressaare linnuses avatud ralliteemaline foto- ja mudelinäitus.
    Saaremaa ralli on alati silma paistnud suure osalejate arvuga ja tänavune juubeliüritus tõotab taas lüüa registreerunute rekordi. Osalemiseks avaldas soovi üle 180 rallipaari, ent rajale lubatakse vaid 150 autot.
    Võistu kihutavad ekipaažid Eestist, Lätist, Leedust, Soomest, Ukrainast ja Venemaalt. Väga tugeva koosseisuga on meie lõunanaabrid. (Ivars Caune, Aivis Egle, Kaspars Šimkus ja Janis Vorobjovs jne). Ja loomulikult on kohal kogu Eesti paremik. Tegu on ju traditsioonilise Eesti meistri- ja karikavõistluste viimase etapiga.
    Saaremaa rallil on pakutud alati ka nii-öelda maiuspalasid. Tänavu osaleb ralli avapäeva kiiruskatsetel enne esimest võistlusautot autoralli MM-sarjas mitmes tehasemeeskonnas võistelnud soomlane Harri Rovanperä Mitsubishi Lancer Evo IX-l. Kaarti loeb Kestutis Švedas Leedust.
    Võisteldakse N-, A- ja E-rühma autodel. WRC-autosid seekord Saaremaal osalemas ei näe.
    Korralduskomitee liikme Einar Soe sõnul ei lasta WRC-autosid seetõttu rajale, et rallit põnevamaks teha. Ta põhjendas otsust asjaoluga, et võidusõit absoluutarvestuse esikohale muutub sellevõrra tasavägisemaks.
    "40. Saaremaa rallil on võitjaile rahalised auhinnad. Kahtlemata oleks mõnel WRC-autol sõitval rallipaaril suuremad eelised üldvõiduni jõuda. Kui tuleks üks-kaks WRC-autot, oleks võitja ette teada ja poleks pinget. Nüüd tuleb võistlus võrdsem ja tase ühtlasem," selgitab ta.
    Ralli lisakatsed tehakse Kesk- ja Lääne-Saaremaa kruuskattega teedel, Oriküla paarisrajal ning Kuressaare linna tänavatel. Raja üldpikkus on 497 kilomeetrit, mis koosneb 13 lisakatsest üldpikkusega 131 kilomeetrit.
    Pealtvaatajad saavad jälgida kõiki kiiruskatseid, kuid tänavu on need publikule suuremas osas tasulised. Vaid ralli avapäeval kavas olevat katset Kuressaare linnas pääseb publik vaatama tasuta.
    Nagu öeldi Puhkepäevale Saaremaa Laevakompaniist, on Saaremaa ralli nende jaoks üks neljast tipphetkest aastas jaanipäeva, Õlletoobri ja jõulude kõrval. Kõik jõud pannakse mängu ja kaks lisalaeva on liinil.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.