Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kontor tasub linnast välja kolida

    Kontori linnast välja kolimise küsimust on tihtipeale üle tähtsustatud nii töötajate kui ka tööandjate hulgas. Kolimise protsess võib küll veidi tülikas olla, aga sellega kaasnevad paljud lisaväärtused, mis sissetöötanuna kuhjaga ära tasuvad.
    Kolimine ja uue pinna otsimine on seotud tihtipeale ettevõtte kasvuga või eelmise asukoha või kontori sobimatusega. Peamiseks kriteeriumiks uue pinna valimisel on tavaliselt hind, mis Tallinnast juba mõni kilomeeter väljaspool asuvas piirkonnas on tunduvalt soodsam. Selle arvel on firmal võimalik osta suurem krunt ning rajada või rentida sobilikum hoone.
    Linnast välja kolimine ei ole tavaliselt firma töötajatele suuremaks probleemiks. Vajadusel saab seda ka mõistlike vahenditega korraldada.
    Näiteks on mitmed ettevõtted käivitanud töötajatele oma bussiliini. Arenduspiirkondades, mis jäävad suurema asula lähedusse, on võimalik kasutada regulaarset ühistranspordiühendust.
    Autoga töötajatel on linnakeskkonnas tunduvalt kallim parkida, rääkimata igapäevasest liiklemismugavusest. Linnavälistes arendustes jagub parkimiseks ruumi kõigile ning enam ei pea teiste töötajatega olemasolevate kohtade pärast võistlema.
    Samuti ei pikene reaalselt kontorisse jõudmise sõiduaeg ega bensiinikulu, kuna hommikusel tipptunnil on suuremad teed ummistunud eelkõige linna keskmesse suunduvatel marsruutidel. Vastupidine efekt töötab tööpäeva lõpus.
    On väidetud, et linnast välja jääva trassi äärde rajatud hoone on kliendile vähem nähtav ja leitav. Tegelikkuses paistab trassi äärde jääv hoone tunduvalt paremini silma ning hoone pinda saab kasutada turunduslikel eesmärkidel, säästes sellega vahendeid. Soome ja muu Euroopa näited on tõestanud, et inimesed ei karda tulla ka linna piiril või sellest välja jäävasse keskusesse sisseoste sooritama.
    Miinuspoolena linnast välja kolimisel võib tuua fakti, et paljud uued piirkonnad on alles arengujärgus ja võib ette tulla, et kõrvalkrundil käib keset tööpäeva vilgas ehitustegevus, mis häirib igapäevatööd. Nn põllupealses arendusprojektis võib raskendatud olla ka töötajate toitlustamine, mis siiski juba sissetöötanud tehnopargis tavaliselt probleemiks ei ole.
    Autor: Urmas Niine
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
ÜROs küpseb plasti globaalselt piirav lepe, naftatööstus on tagajalgadel
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Financial Times analüüsib: kuidas Balti riigid Venemaa pärast köiel käivad
Baltimaades kasvab hirm, et Putin võib tahta NATOt provokatsioonide või koguni otsese rünnakuga proovile panna.
Baltimaades kasvab hirm, et Putin võib tahta NATOt provokatsioonide või koguni otsese rünnakuga proovile panna.