Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti naiste ilu meie reklaamides ei hinnata

    Naise ilu on köitnud meeli läbi aegade. Hea, et meie väikesest Eestist on leitud mitmeid säravaid tähti ning et Loksal kasvanud tütarlaps kannab sel aastal maailma ilusaima bikiinimissi tiitlit. Siiski jääb suurem osa Eesti kaunitaridest üldsuse jaoks avastamata.
    Eesti neidusid ja naisi, keda Eestisse saabuvad välismaalased on kiitnud kui Euroopa kaunimaid, näeb meil toodetud reklaamides harva. Kui mõni neist siiski mõnda reklaami ära eksib, siis enamalt jaolt impersonaalsena.
    Loomulikult pole mingit vajadust trükkida ära inimese nime, kui ta selleks soovi ei avalda, aga modell võib esineda ka varjunime all. Kui trükis või plakat on valmistatud modelli nimega, saab publik aimu ka sellest, kas reklaamis kaasatud modell on meie kaasmaalane või mitte. Miks selle fakti teadvustamine üldse oluline on?
    Vastus - Eesti on lihtsalt unikaalne maa - riik väga väikese elanikkonnaga, kus kõik tunnevad kõiki. Suure rahvaarvuga riikide elanikel on tõenäoliselt ükstapuha, kas reklaaminäod pärinevad nende keskkonnast või mitte.
    Eesti elanikes tekitaksid aga kohalikku päritolu reklaaminäod reklaamitava suhtes määramatult suuremat huvi kui meile tundmatud persoonid kaugetest maadest.
    Kohalikud reklaamikangelased turgutaksid meeldivalt ja meeliülendavalt ka publiku enesehinnangut. Ka välismaalastele oleks see parim viis ennast esitleda - "Welcome to Estonia" ja "Sa näed püsinäitust meie sümpaatsetest inimestest - see ümbritseb meid kõikjal".
    Ettevõtted kasutavad enamjaolt reklaamiagentuuride teenuseid. Otsus, mida, keda või kuidas reklaamis näidata lähtub agentuuri loovmeeskonna otsusest. Võim on siin projektijuhtide käes, keda ei huvita kohalike kaunitaride esiletoomine.
    Sageli on põhjuseks ka tellija selge tahe - ettevõtete naisturundusjuhid näevad oma reklaamis pigem ükskõik mida, aga mitte samasoolist.
    Miks ei võiks Eesti tänavatele ilmuvaid reklaamplakateid innustada püüdlus originaalsuse, leidlikkuse ja täiuslikkuse suunas?
    Plakateid, mis tihti nii kenasti on klaasi alla paigutatud ja pimeduses valgustatud, võiks pärast sümboolse tasu eest kusagil soovijatele müüa.
    Kui leidub ostjaid, siis on see tunnustuseks, et nendel plakatitel on esteetiline, kunstiline, kujunduslik, informatiivne, sümboolne, müütiline, allegooriline või milline tahes väärtus publiku jaoks.
    Alles siis võivad reklaami tellijad ja tootjad ennast kiita lasta või ise ennast kiita. Seniks aga - jõudu tööle!
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.