Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jälle see GT-R
Kogu maailm on uuest GT-Rist nii vaimustuses, et see sunnib autost üha uuesti ja uuesti kirjutama.
On ka põhjust, väidetavalt on tegu kõige kiirema seeriatootmises oleva autoga kurikuulsal Nürnburgringil. Viimase näol on tegu väga kiire ja ohtliku ringrajaga, kus superautod tihti mõõtu võtavad. Seal saavutatud aegadega käivad autofirmad omavahel baaris praalimas.
Nissan GT-Ri arendades peeti silmas värsket arusaama loodusjõududest. Neid jõude kasutati ära täiesti uue disaini loomisel, viies rehvide haarduvuse ja õhuvoolu liikumise maksimaalsele tasemele. Pöörase 480hobujõulise looma müügiplaaniks on Nissan sättinud 200 autot kuus. Hind on Jaapani turul alates 770 000 kroonist.
Ameerika ostja saab autod sama hinnaga või isegi veel odavamalt. Meie ostja võib sellisest hinnast suu puhtaks pühkida, sest Euroopa mudel jõuab siiakanti alles järgmise aasta lõpus ja hind ületab siis juba miljoni krooni piiri.