Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lesanio tühja lubama ei hakka
Terje Mängeli sõnul ei ole edul mingit saladust.
"Me pole kunagi endale eesmärgiks seadnud edetabelites kõrgetele kohtadele jõudmist," kinnitab ta. "Me oleme teinud vaid seda, mida me enda arvates kõige paremini oskame - korraldanud riiete müümist ja tootmist, olles püüdnud võimalikult täpselt kinni pidada klientidele antud tähtaegadest ja muudest kokkulepitud tingimustest." Ta lisab, et firma ei anna lubadusi, millest kinnipidamine oleks juba lubamise hetkel ilmselgelt võimatu. Isegi siis mitte, kui kliendi kõrvad sooviksid kuulda just seda lubadust.
"Tahame olla lojaalne partner oma klientidele ja loota, et siis on nemad seda ka meile," ütleb Mängel. "See ehk ongi meie edukuse võti."
Suurt rolli eelmise aasta heades tulemustes mängis Mängeli sõnul soodne turuseis. "Tootmisvõimsused olid töötegijate arvu vähenemise tõttu mõnevõrra väiksemad, kuid tellimuste maht suurenes majanduskasvust tingituna," selgitab ta.
Viimaste aastate suurem arendustegevus oli tootmise laiendamine Valgevenesse ja tööriiete ekspordi mahu kasvatamine.
"Hea tulemus on seegi, kui suudame tootmismahu hoida praegusel tasemel," leiab ta. "Tegevuse laiendamine pole kunagi olnud eesmärk omaette - suhtume asjasse pragmaatiliselt."
Aastaid kestnud koostöö Lesanioga on sujunud väga hästi.
Usun, et Lesaniole on edu toonud toodete hea kvaliteet. Väga tähtis on ka see, et tegemist pole pealetükkiva firmaga - mõned suruvad end peale ju lausa vägisi.