Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Mis on Teid teeninduses närvi ajanud?
Paavo Nõgene, Vanemuise teatri juht
Närvi ajab, kui õhtul pärast tööd on Norde Centrumis järjekorrad kuni 20 minutit. Ometigi on seal 12-13 kassat, millest aga pannakse tööle kõigest pooled. Üldiselt on kogemused Eestis positiivsed.
Jaanus Laugus, Uus Maa tegevdirektor
Just hetk tagasi häiris mind see, kuidas ettekandja meist mööda käis ja tegeles vaid toidu laialikandmisega. Eesti teeninduskultuuris on puudu hoolivusest ja inimesekesksusest. Teenindajad võiksid naeratada, silma vaadata, öelda "aitäh" ja "palun".
Hannes Rumm, Media Focus OÜ omanik
Halba teenindust ja nõukogude aega meenutas silt restorani ukse kõrval, mis teatas külastajale, et vabu kohti pole. Õnneks ei ole sageli juhtunud, et teeninduses miski närvi ajaks. Eestlased on head teenindajaid, kuid eelkõige oleneb teeninduse tase ikkagi ettevõttest.
Aleksei Turovski, zooloog
Teenindajate käitumine ja suhtumine töösse on muutunud, täheldada on kvaliteedi langust. Mõned aastad tagasi oli teenindus kvaliteetne ja viisakas, mis hakkab aga nüüd kaduma.
Autor: ÄP