Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hulgimüüjate TOP: Kliendi rahulolu on peamine eesmärk

    AS Silberauto omanik Väino Kaldoja sõnul saab firma olla edukas ainult siis, kui suudab pakkuda tooteid ja teenuseid, millega klient rahule jääb. "Rahulolu teke on laiapõhjaline ja täna pakub meie teotahteline ja koolitatud meeskond väga laia segmendiga tippklassi toodangut," kinnitas Kaldoja.
    Sageli seostatakse Silberautot Mercedes-Benzi sõiduautodega, aga tegelikult on nende valikus ka Chrysler, Jeep, Dodge, Mitsubishi ning lai valik tarbesõidukeid väikekaubikust kuni suurte veoautode ja bussideni.
    Kaldoja uskus, et edukuse jätkusuutlikkuse üheks näitajaks on eesmärgid. "Meie eesmärgid number üks, kaks ja kolm on kliendirahulolu ja alles neljandale kohale jääb kasumi teenimine," kinnitas ta.
    Ettevõtte viimaste aastate olulisimad sündmused on Kaldoja sõnul seotud firma põhieesmärkidega. "Oleme investeerinud palju just eesmärgiga oma kliendile rohkem ja paremaid teenuseid pakkuda," ütles Kaldoja. Selle nimel on avatud mitmeid uusi esindusi nii Eestis kui ka Leedus.
    Ta lisas, et seda protsessi on kindlasti plaanis jätkata ka tulevikus. "Selleks, et süsteem kliendi jaoks läbipaistvamaks ja selgemaks teha, oleme kõik siinsed esindused koondanud firma Silberauto Eesti alla, mis omakorda eeldab kliendi võrdset kohtlemist kõikides esindustes," märkis Kaldoja. Suurimaks tunnustuseks klientide poolt on olnud nelja miljardi krooni käibe ületamine eelmisel aastal ning sellel aastal sama saavutamine kümne kuuga.
    Lisaks müügile ja teenuste pakkumisele on Silberauto tegelenud ka tootearengu ning tootmisega. "Käesoleval aastal jõuab lõpusirgele mitmeaastane tootearendus koos tütarettevõttega Silwi Autoehitus," rääkis Kaldoja. "Valminud on täiesti uudsel tehnoloogial kiirabiauto, mida loodame tutvustada järgmisel aastal väljaspool Baltimaid ning sellega ekspordi kasvule kaasa aidata."
    Kaldoja märgib, et ettevõte plaanib tulevikus pakkuda kliendile enda valmistatud eriotstarbelisi autosid. "Suuremahuliste veoautode pealisehitusi ja nende haagiseid toodame samuti ise," lisab ta.
    Ettevõtte tulevikuplaanide kohta märgib Kaldoja, et Silberauto jätkab kindlalt püstitatud eesmärkide poole liikumist, et olla Baltimaade parim autoettevõte.
    Autoturg on Kaldoja arvates tihedas seoses üldise majandusliku olukorraga. "Majanduskasvu ajal kasvab ka autoturg ning vastupidi," leidis ta. "Seepärast on raske väita, et Eestis oleks majanduskriis. Kuna meie sektor on rahvusvahelise transpordiga tihedalt seotud, peame jälgima Euroopa majanduses toimuvat ning sealgi on praegu siiski tõusutrend." Seega võib Kaldoja sõnul väita, et Eesti uute autode turg nii sõiduautode kui ka tarbesõidukite segmendis tänavu kasvab.
    Silberautot juhib mees, keda minu arvates kõige paremini iseloomustab Henry Fordi öeldu: "Isiklik eeskuju pole mitte peamine, vaid ainus asi."
    Minu meelest on just see ka Silberauto edukuse moto. Usun, et neil on nii hästi läinud tänu ääretule professionaalsusele ja pühendumusele. Olen nende edukuse üle siiralt rõõmus, sest just tänu neile tunneme end Põhja-Soome lumistel ja libedatel teedel väga turvaliselt.
    Teades Silberauto juhi pühendumust oma tööle, olen üsna veendunud, et see ettevõte ei piirdu üksnes Eestiga, vaid järgmisena vallutatakse Baltimaade ja siis juba Euroopa turud.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.