Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hulgimüüjate TOP: Kliendi rahulolu on peamine eesmärk
AS Silberauto omanik Väino Kaldoja sõnul saab firma olla edukas ainult siis, kui suudab pakkuda tooteid ja teenuseid, millega klient rahule jääb. "Rahulolu teke on laiapõhjaline ja täna pakub meie teotahteline ja koolitatud meeskond väga laia segmendiga tippklassi toodangut," kinnitas Kaldoja.
Sageli seostatakse Silberautot Mercedes-Benzi sõiduautodega, aga tegelikult on nende valikus ka Chrysler, Jeep, Dodge, Mitsubishi ning lai valik tarbesõidukeid väikekaubikust kuni suurte veoautode ja bussideni.
Kaldoja uskus, et edukuse jätkusuutlikkuse üheks näitajaks on eesmärgid. "Meie eesmärgid number üks, kaks ja kolm on kliendirahulolu ja alles neljandale kohale jääb kasumi teenimine," kinnitas ta.
Ettevõtte viimaste aastate olulisimad sündmused on Kaldoja sõnul seotud firma põhieesmärkidega. "Oleme investeerinud palju just eesmärgiga oma kliendile rohkem ja paremaid teenuseid pakkuda," ütles Kaldoja. Selle nimel on avatud mitmeid uusi esindusi nii Eestis kui ka Leedus.
Ta lisas, et seda protsessi on kindlasti plaanis jätkata ka tulevikus. "Selleks, et süsteem kliendi jaoks läbipaistvamaks ja selgemaks teha, oleme kõik siinsed esindused koondanud firma Silberauto Eesti alla, mis omakorda eeldab kliendi võrdset kohtlemist kõikides esindustes," märkis Kaldoja. Suurimaks tunnustuseks klientide poolt on olnud nelja miljardi krooni käibe ületamine eelmisel aastal ning sellel aastal sama saavutamine kümne kuuga.
Lisaks müügile ja teenuste pakkumisele on Silberauto tegelenud ka tootearengu ning tootmisega. "Käesoleval aastal jõuab lõpusirgele mitmeaastane tootearendus koos tütarettevõttega Silwi Autoehitus," rääkis Kaldoja. "Valminud on täiesti uudsel tehnoloogial kiirabiauto, mida loodame tutvustada järgmisel aastal väljaspool Baltimaid ning sellega ekspordi kasvule kaasa aidata."
Kaldoja märgib, et ettevõte plaanib tulevikus pakkuda kliendile enda valmistatud eriotstarbelisi autosid. "Suuremahuliste veoautode pealisehitusi ja nende haagiseid toodame samuti ise," lisab ta.
Ettevõtte tulevikuplaanide kohta märgib Kaldoja, et Silberauto jätkab kindlalt püstitatud eesmärkide poole liikumist, et olla Baltimaade parim autoettevõte.
Autoturg on Kaldoja arvates tihedas seoses üldise majandusliku olukorraga. "Majanduskasvu ajal kasvab ka autoturg ning vastupidi," leidis ta. "Seepärast on raske väita, et Eestis oleks majanduskriis. Kuna meie sektor on rahvusvahelise transpordiga tihedalt seotud, peame jälgima Euroopa majanduses toimuvat ning sealgi on praegu siiski tõusutrend." Seega võib Kaldoja sõnul väita, et Eesti uute autode turg nii sõiduautode kui ka tarbesõidukite segmendis tänavu kasvab.
Silberautot juhib mees, keda minu arvates kõige paremini iseloomustab Henry Fordi öeldu: "Isiklik eeskuju pole mitte peamine, vaid ainus asi."
Minu meelest on just see ka Silberauto edukuse moto. Usun, et neil on nii hästi läinud tänu ääretule professionaalsusele ja pühendumusele. Olen nende edukuse üle siiralt rõõmus, sest just tänu neile tunneme end Põhja-Soome lumistel ja libedatel teedel väga turvaliselt.
Teades Silberauto juhi pühendumust oma tööle, olen üsna veendunud, et see ettevõte ei piirdu üksnes Eestiga, vaid järgmisena vallutatakse Baltimaade ja siis juba Euroopa turud.