Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Kas Tallink peaks kaubamärgi eest raha küsima?
Neinar Seli, Tallinki väikeaktsionär
Kui kaubamärgid on patenteeritud, siis saab sellest rääkida, kuid tegevjuhid saavad alati anda oma kirjaliku nõusoleku brändi kasutamiseks, mida ilmselt on ka tehtud. See ei saa olla iseenesest selline summa, mis mingil määral mõjutaks miljardilist kasumit, mida prognoositakse järgmiseks aastaks.
Raivo Suviste, Tallinki aktsionär
Kindlasti peaks küsima. Igal kaubamärgil, mida kasutatakse, on ju hind. Eriti sisse töötatud ja tunnustatud kaubamärgi puhul. Kui saia- või leivatort tahaks Tallinki kaubamärki kasutada, siis vaevalt nad seda kõrvalt vaataksid, ikka küsiksid ju raha.
Vaido Uibo, Tallinki aktsionär
Peaks jah. Tallink Grupp pole ainult kolm suurt aktsionäri, ka väikeaktsionäride huvid on olulised. Nad võiksid kasutada ju küll, kui selle eest maksaksid.
Autor: ÄP