Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rexton II ei olegi nagu teised SsangYongid

    Ausalt öeldes on disainerid selle autofirma välisilme maine nii kõhuli tõmmanud kui veel olla saab. Viimane öökimaajav üllitis on Actyon, millega ma ei kavatsegi proovisõitu teha, sest ma ei suuda sellele autole võtmed käes läheneda, ilma et mind mõni eksootiline kõhutõbi külastaks. Küll ei saa ma aga aru, mismoodi on võimalik, et seesama firma on välja lasknud ka Rexton II, mis paistab ju täitsa inimlik.
    Ei oska küll ühtegi elementi esitada, mis sunniks käimla poole kiiremaid samme tegema, pigem vastupidi.
    Autole on meeldiv läheneda, sest ta näeb välja vähemalt sama hea kui kõik konkurendid. Samal disaineril, keda Actyoni ja ka mõne muu üllitise eest tahaks tulistada, tahaks Rextoni eest hoopis kätt suruda.
    Sisu ei too ka mingeid eriti ebameeldivaid üllatusi. Täiesti viisakas nahksisu ja lausa mõistlikust materjalist armatuur.
    Valgustus, millega autofirmad praegu eriti vaeva näevad, et seda efektsemaks muuta, on Rextonil küll nagu kaheksakümnendate kellraadio pealt pärit, kuid see õnneks ei häiri eriti ja teeb oma töö ära.
    Pagasiruum on ka piisavalt suur, et sinna võib Actyoni esiosa sisse tõsta ja Koreasse disaineritele tagasi viia.
    Armatuurist leiab ka huvitavaid vidinaid, mis peaks elu lihtsamaks muutma.
    Näiteks on isesulguva klapiga ava, kuhu mobiil vabalt sisse mahub. Väga leidlik hoidik, millest on ka konkurentidel midagi õppida. Ka tagaistujatel on piisavalt ruumi ja pikemal sõidul saab vajadusel tantsusamme õppida.
    Viimast ei soovita aga eriti hoogsalt teha, sest istmekinnitused vaatavad üsna teravalt põrandast välja ja nende vastu võib varbad veriseks peksta.
    Kapoti all läriseb rõõmsalt diiselmootor, mis on sinna sattunud koostöös Mercedesega. Täiesti normaalse kütusekuluga turbodiisel tõmbab suurt maasturit päris asjalikult edasi. Startides kükitab auto rõõmsalt vastu maad ja kühveldab diislivine saatel silmapiiri poole. Siiski tasub enne kurve natuke ettevaatlikum olla, kui väikese autoga, sest maasturile omaselt õõtsub Rexton II sinna-tänna ja on oht ukselingid vastu asfalti ärakraapida.
    Kindlasti tulevad kõikvõimalikud lukud ja head suured sillad maastikul aga vägagi kasuks, sest kui maasturimehed kipuvad kiruma, et õigeid maastureid enam ei tehta, siis äkki on Rexton II just üks neid, mille kohta seda öelda ei saa. Ardo Kalda
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Equinor maksab erakorralist dividendi ja ostab aktsiad tagasi
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.