Laupäev 25. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Hansapank andis kliendile teise inimese pangakaardi

Agnes Ojala 06. veebruar 2008, 08:23

Hansapank andis inimliku eksituse tõttu
kliendile teise inimese magnetkaardi, millega see võis vabalt võõra arvega
toimetada.

Kui ühel Rakvere elanikul hakkas pangakaardi kasutustähtaeg mööduma, lasi ta uue kaardi teha. Kaarti pangaautomaadis kasutades aga teatati, et kaart on kehtetu. Edasi läks ta Hansapanga Rakvere kontoris telleri juurde muret kurtma. Koos telleriga vaadati, et kaart peaks siiski toimima, kirjutas Virumaa Teataja.

Et asi tundus kahtlane, vaatas klient kodus arvutist laekumised üle ja seal olid täiesti ootamatud numbrid. Seepeale uuriti lepinguid ja tuli välja, et tegemist oli hoopis teise inimese kaardiga- eesnimi oli õige, kuid perekonnanimes oli kaks tähte juures.

„Sattunuks see kuritahtliku inimese kätte, oleks võetud raha välja ja kõik. Mul on panga vastu usaldus kadunud, äkki on homme minu kaarte kellegi teise käes,“ arutles teise inimesega segi aetud klient.

Hansapanga Rakvere kontori juhataja Tiia Saremat vabandas Hansapanga Rakvere kontori nimel siiralt klientide ees, kelle kaardid pangatöötaja eksituse tõttu vahetusse läksid.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. February 2008, 08:21
Otsi:

Ava täpsem otsing