TV3 ja Kanal2 meelest on Neljas TV pigem Starmani marketing kui telekanal

Mariliis Pinn 08. veebruar 2008, 16:53

TV3 ja Kanal2 uue konkurendi Neljas
TV lisandumisel telemaastikule endale ohtu ei näe, kuna tegu telekanalite
juhtide sõnul Starmani turundusega.

TV3 juhi Toomas Vara sõnul on turul, sellisele telekanalile, mis ei looda ennast ära majandada reklaamituludega kindlasti ruumi.

„Kui avalikkuse ette toodu on õige, siis ongi Neljas TV puhul tegemist pigem turundusprojektiga. Eeldades, et Starman kasutab seda kanalit kui eelist ja lisaväärtust oma teenuste müümisel, siis sel juhul on välistatud ka kanali laialdasem levik kuna näiteks STV või Elioni IPTV võrkudes seda ilmselt näha ei saa, rääkimata maapealsest analooglevist. See aga tähendab, et sellise teleprogrammi maksimaalne vaatajate hulk on nii piiratud, et "suurte" kanalite jaoks tõsiseltvõetavat ohtu pole,“ lisas ta.

Ka Kanal2 peadirektori Urmas Oru sõnul on tegu Starmani turundusega, eriti kuna kanali levik on piiratud ettevõtte kaabelvõrguga.

„Eks iga uus tulija, kas nüüd just konkurent, tekitab võnkeid. Paari viimase aastaga on uusi tulijaid, ühe kampaania uhkem kui teine. Nüüd ei taha need kanalid isegi oma andmeid avaldada,“ lisas Oru.

Starman käivitab peagi uue telekanali Neljas, kanal on reklaamivaba ning selle abil loodetakse uusi kliente püüda. Uus kanal stardib peagi.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
08. February 2008, 16:45
Otsi:

Ava täpsem otsing