Tarbijakaitse = operaatorikaitse

Ralf-Martin Soe 11. veebruar 2008, 00:00

On aeg tõdeda, et mobiilsideoperaatorid on lõplikult ära moosinud ühiselt toimuvatel ümarlaudadel tarbijakaitseametnikud, kes on unustanud oma põhirolli ja asunud õigustama operaatorite huve.

Kuidas muidu põhjendada tarbijakaitseameti seisukohta, et kliendi ja operaatori vahelises lepingus on "krediidilimiit" kasulik ainult operaatorile. Ning kasutatav operaatori suva järgi. Klient ei saa sellest midagi.

Kui tanklakaardil ja pangakaardil on krediidilimiit lapselegi selge funktsiooniga - klient ei saa ületada antud piirangut -, siis tarbijakaitseamet annab operaatoritele vabad käed limiiti ise tõlgendada. Võiks ju vähemasti mängida, et kaitseme tarbijate huve, mitte ei õigusta operaatorite tegevust?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:20
Otsi:

Ava täpsem otsing