Nissanil esitleb Genfis GT-Ri, Pivo 2-e ja uut Muranot

Mariliis Pinn 12. veebruar 2008, 17:51

Käesoleva aasta Genfi rahvusvahelisel
autonäitusel on Nissanil kolm esmaesitlust: GT-R, Pivo 2 ja uus Murano, teatas
firma.

Pikisilmi oodatud Nissan GT-R sümboliseerib Nissani kirge autode ja autojuhtimise vastu. Tänu 3,8liitrilisele kahe turboga kuuesilindrilisele mootorile võimsusega 353 kW (480 hobujõudu) ja pöördemomendiga 588 Nm pakub uus GT-R erakordseid dünaamilisi omadusi. Juhi järgi kohandatav vedrustus, käigukast ja stabiilsuskontrolliseaded muudavad GT R i dünaamilisi omadusi ilmastiku- ja teeolude või sõidustiili kohaselt. GT R on võimas superauto igaühele, igal pool ja igal ajal. Kuigi GT-R-iga on mugav sõita ka tavaliikluses, iseloomustab tema põhiolemust siiski kurikuulsal Nürnburgringil saavutatud ringiaeg 7 min 38 sek – üks läbi aegade kiiremaid aegu, mis seal seeriatootmises oleva autoga välja sõidetud.

Pivo 2 esindab Nissani insenerioskuste teist äärmust, mida võib pidada sõbralikuks, uuenduslikuks ja kujundusekeskseks. Pivo 2 näitab pühendumust järgmistele autojuhtide põlvkondadele mõeldud uute, uudsete ja julgete lahenduste leidmisele. Pivo 2 on täiesti saastevaba sõiduk, mille liikumapanevaks jõuks on üliõhukestel liitium-ioonakudel töötavad iga ratta juures asuvad neli väikest ruumilist kettakujulist mootorit. Juht saab olla alati näoga sõidusuunas, sest kabiin keerleb 360 kraadi ja iga ratas 90 kraadi, mis muudab parkimise iseäranis kergeks. Autosse pääseb ühe eesukse kaudu, milles asuvad samuti ka kõik peamised juhtimisseadmed. Auto opereerib tänu „X by Wire’i” tehnoloogiale, mis tähendab, et nii roolikeeramine kui ka teised Pivo 2 juhtimissüsteemide mehaanilised osad on asendatud elektroonikaga.

Uus Murano tugineb mudeli esimese põlvkonna edukusele, kuid on sellest veelgi stiilsem, elegantsem ja dünaamilisemate sõiduomadustega. Sisemus on mugavam ja elegantsem, seda eriti tagaistmel sõitjate jaoks. Samuti on salongis rohkem varustust, mis kingib tunde, nagu reisiksite äriklassis. Murano jõuallikaks on juba tuttav Nissani 3,5liitrine VQ-mootor, mida on parema ökonoomsuse ja soorituse saavutamiseks veelgi täiustatud, pakkudes nüüd 265 hobujõudu ja pöördemoment 325 Nm. Täiustatud on ka Murano Xtronici variaatorkäigukasti. 20 protsenti väiksema hõõrdekaoga ulatuslikult ümberehitatud uus variaatorkäigukast vähendab küttekulu ja parandab samal ajal käiguvahetus- ja reageerimiskiirust.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. June 2008, 11:52
Otsi:

Ava täpsem otsing