Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Nordea ja Sampo teenisid kliendi kohta enam kui hiiud

Piret Reiljan 15. veebruar 2008, 00:00

Nordea teenis ühe Eesti kliendi pealt mullu iga päev 12 krooni kasumit, Hansapanka jättis iga klient päevas maha pelgalt 7 krooni puhast tulu.

Hansapanga Grupi juht Erkki Raasuke ei osanud konkurentidest madalamat kasumlikkust ühe kliendi kohta kommenteerida, kuna tema sõnul peaks järelduste tegemiseks olema iga panga puhul teada, kui palju on neil aktiivseid kliente ja näiteks selliseid, kellel on lihtsalt konto avatud. "Ilma klientide arvu ühtlustamata pole sellistel arvutustel mingit kaalu," sõnas Raasuke.

Jaanuaris kirjutas Äripäev, et 83 protsendil Eesti pensionäridest on konto just Hansapangas, ent palju kontoomanikke on panga hingekirja jäänud Hoiupanga aegadest ja nende aktiivsus pole teada.

Kui Sampo Pank teenis 2006. aastal kliendilt sarnaselt kahe juhtiva pangaga 6 krooni kasumit päevas, siis mullu oli sama näitaja juba 11 krooni. "Me suunasime eelmisest aastast alates rõhutatud tähelepanu olemasolevatele klientidele, kuna rõõmu ei tee mitte lihtsalt kliendikontode juurde saamine, vaid see, kui see klient kasutab vähemalt kahte meie panga teenust," rääkis Sampo Panga juht Aivar Rehe. Samuti tõstis Rehe esile asjaolu, et nii Sampo kui ka Nordea tegid mullu läbi suure hüppe äriklientide hulgas.

Sampo kasvatas ettevõtetele antud laenude mahtu 66 ja Nordea 59 protsenti.

Nordea Panga jaepanganduse juhi Olavi Pakkoneni sõnul on panga eesmärk olnud pakkuda oma klientidele pikas perspektiivis parimaid lahendusi, mitte ühekordseid väikseid võite. "Laenutoodete osas oleme olnud paindlikud, püüdes vastata klientide ootustele," lisas ta. Nordea laenas mullu ühe kliendi kohta välja seitse korda suurema summa kui turuliider Hansapank.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:21
Otsi:

Ava täpsem otsing