Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Eesti ahvatleb turiste 150 miljoni eest

15. veebruar 2008, 07:44

EAS otsib hankega tegijat 150 miljonit
krooni maksvale turundus- ja reklaamikampaaniale, millega tutvustatakse Eestit
kui parimat turismipaika Euroopas.

Järgmise kahe ja poole aasta jooksul kulutab riik 150 miljonit krooni turundus- ja reklaamikampaaniatele 16 riigis. Suurim rõhk pannakse Soome, Saksamaa, Venemaa ja Rootsi turistide peibutamisele.

Põhjuseks on kärbuvad turisminumbrid ning tõsiasi, et Eesti tuntus maailmas on tegelikkuses olematu. "On kummaline näiteks, et proportsionaalselt elanikega käib Rootsist meil väga vähe turiste," mainis EASi turismiarenduskeskuse juht Tarmo Mutso.

Hanked tehakse kahes osas: 90 miljoni kroonine rahvusvaheline riigihange meediavahenditele ning teine, 60 miljoni kroonine hange kampaaniate ja reklaami korraldamiseks.

Eestit pakutakse kahe ja poole aasta jooksul välja nii öko-, linna-, ostu- kui ka mõisaturismi sihtkohana.

Hankel osalemiseks peavad firmal olema harukontorid või partnerid kõikides sihtriikides.

Reklaamiagentuuri DDB Eesti juht Jana Koppel-Gorodkov sõnas, et Eesti tutvustamiseks turismikohana on töö tegemata siiamaani. "DDBd kindlasti huvitab Eesti kohta kampaaniate loomine. Oluline on aga, kuidas riik sellele kaasa aitab," mainis Koppel-Gorodkov. "Kindel on aga see, et ainult reklaamikampaaniatega palju ära ei tee, seda peavad toetama teised tegevused riigis."

Alates aprillisündmustest on kõvasti kahanenud nii turistide üldnumber kui ka nende kulutatud raha hulk.



Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. February 2008, 07:44
Otsi:

Ava täpsem otsing