Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Spaad hakkavad turiste lennukitega Pärnusse tooma

    Ratniku sõnul ei ole Pärnu-Stockholmi lennuliin vaid ühe suve perspektiiv, märkis Ratnik. "Nukker oleks, kui Pärnust kaoks õhuvärav," sõnas ta.
    Ratniku sõnul ei ole lennuliini maksumus üldse nii oluline kui see, et asi saab teoks. "See ei ole ühe suve perspektiiv. Pärnust ei tohi kaduda õhuvärav. Mulle eriti meeldib Leedu linn Palanga. Kui Pärnus käib suvel 275 000-300 000 turisti, siis Leedu väikelinna külastab suve jooksul tänu pisikesele lennujaamale 1,5-3 miljonit inimest," tõi ta näite õhuvärava olulisusest.
    Ratnik tõdes, et Soome turist ei ole probleem. "Neil on hea laevaühendus ja sõit on lühike. Kuid kaugemalt laevaga tulijaid on raske meelitada. Stockholmist Pärnusse spaasse saab kahe tunniga. Kui me saame juurde uusi kogemusi, on plaanis ka muid lennuliine avada," lisas ta. Näiteks on sihikul Oslo ja Peterburi, mõeldakse ka teistele Euroopa pealinnadele.
    Lennutranspordiga saabuja spaapakett on rohkem kui veerandi võrra kallim kui laevaga saabuja oma. "Paketid panevad täpselt kokku meie edasimüüjad, nii et täpset hinda ma öelda ei oska, aga nende arvutuste kohaselt on see 25-30% kallim," selgitas ta. Nädalane pakett Tervise Paradiisi koos lennureisiga Stockholmi ja tagasi maksab umbes 10 000 Eesti krooni.
    Pärnu lennujaama juhataja Erki Teemägi sõnul rahvusvaheliste lendude teenindamiseks Pärnu lennujaam erilisi kulutusi tegema ei pea.
    "Vajalik tehnika tuleb Tallinnast, kus lennujaama ümberehituse käigus palju just meile sobivat üle jääb. Põhimõtteliselt raha ettevõtte ühest taskust teise tõstmine. Natuke tuleb personali koolitada," selgitas ta. Erilisi lisaturvanõudeid rahvusvaheliste lendudega ei kaasne, sest ka siseriiklike lendude turvanõuded on juba paar aastat päris karmid.
    Teemägi ei tea, et keegi teine plaaniks veel Pärnusse lendama hakata. "Meie võtaks nad kõik vastu, aga piletid on vaja kellelegi maha müüa," ütles ta.
    Teemägi sõnul peaks see olema linna, lennufirmade ja turismiettevõtete initsiatiiv. Siiani on asja vastu huvi tundud vaid spaad.
    Laiendusteta võiks Pärnu lennujaam aastas vastu võtta Teemägi hinnangul umbes paarkümmend tuhat reisijat, praegu läbib lennujaama aastas keskmiselt 3000 reisijat.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.