Uus Audi A4 Avant

Mariliis Pinn 20. veebruar 2008, 13:51

Uus A4 Avant on jätkuks eelmise aasta lõpus
turule jõudnud Audi A4 mudeliseeriale

Audi A4 Avant mõõdud on eelkäijaga võrreldes suurenenud, pikkus on kasvanud 12 sentimeetrit ja on nüüd kokku 4,71 meetrit. Laiust lisandus autole ligi 6 sentimeetrit. Kõige enam suurenenud mõõt on auto teljevahe, teatas Audi. Lisandunud 17 sentimeetrit tähendab, et see on uue mudeli puhul nüüd 2,81 meetrit.

Mootorivalik algab 1,8 liitrise bensiini otsepritsega turbomootoriga 1.8 TFSI, mis arendab 160 hobujõudu ja kiirendab auto paigaltstardist sajakilomeetrise tunnikiiruseni 8,9 sekundiga. Võimsam bensiinimootor – 3.2 FSI pakub 265 hj, 330 Nm pöördemomenti ning kiirendusvõimet 0-100 km/h 6,4 sekundit. Sellest veel 0,1 sekundit nobedamini sprindib 3.0 TDI jõuallikas, millel võimsust 176 kW/240 hj, tähelepanuväärse dünaamika tagab jõuallika pöördemoment, mis on 500 Nm. Kaheliitrine turbo-diiselmootor 2.0 TDI on tänu common rail ühisanuma sissepritsesüsteemile säästlik ja võimas. Jõuallikas on auto varustuses kahes võimsusastmes – 105 kW/143 hj ning 125 kW/170 hj. Lisaks on mootorivalikus 140 kW-ne 2.7 TDI mootor.

Audi A4 Avant on saadaval quattro nelikveoga. Lisaks kuuekäigulisele manuaal-käigukastile on ülekannete valikus multitronic automaatkäigukast esiveolisele versioonile ning tiptronic käigukast nelikveoga varustatud mudelitele (3.2 FSI ja 3.0 TDI).

Audile esilaternates on kasutusel LED-tehnoloogia. Külgmised suunatuled on liikunud esitiibadelt küljepeeglitesse. Sportlikku välisilmet rõhutavad esikaitserauda integreeritud spoiler, samuti tagaspoiler katuse ülaservas.

Salongis on muutunud näidikuteblokk ning käigukangi taha on integreeritud Audi multimeedialiidese MMI-juhtimispaneel, mille vahendusel toimub navigatsiooniseadme ja raadio juhtimine.

Audi Drive Select funktsioon võimaldab mootori, käiguvahetuse, roolisüsteemi, amortisaatorite ja muude auto karakteristikafunktsioonide seadistust kolmes erinevas konfiguratsioonis. Juht saab MMI vahendusel valida sportliku, mugava või dünaamilise autoseadistuse vahel.

Juhti abistab soovi korral terve rida elektoonilisi abimehi – elektrooniline rehvirõhu kontrollsüsteem, adaptiivne püsikiiruse hoidja (Adaptive cruise control); ümberreastumise abi (Audi side assist); sõidujoone hoidja (Audi lane assist); parkimisabi, mida saab soovi korral tellida ka koos tahavaatekaameraga, kus kuvatakse auto eeldatav tagurdamistrajektoor jne.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. June 2008, 11:52
Otsi:

Ava täpsem otsing