Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Fabia universaal võiks parem olla

    Miks ma viimast väita julgen - vaadake kas või erinevate kasutatud autode uuringute tulemusi, kus see mark kipub ka oma emafirmale silmi ette andma.
    Nüüd on Fabiast tehtud ka universaali versioon. Universaal toob tavaliselt mudelile palju kliente juurde, sest see peaks rahuldama ka müügimeeste rangeid mahutamisnõudmisi. Ka lapsevankri paigaldamine pereemadel on lihtsamaks tehtud.
    Iga auto juures on esmamulje loomisel oluline tähendus auto välimusel. Sellele rõhutakse viimasel ajal aina enam ja enam. Škoda Fabia Combi puhul läheb aga natuke raskeks. Ei saa just kiidelda väga innovatiivsete lahendustega, mis teda teistest kõrgemale tõstaks. Nina on seesama tuttav luukpära Roomsteri pealt. Ei midagi erilist ühesõnaga.
    Kui nüüd peaks sisust rääkima ja karjatama, et nüüd tuleb aga uudis, siis nii see pole. Jälle on tegemist igavalt ja hallilt tehtuga. Äkki peaks disaineritele rohkem Tšehhi õlut sisse kallama ja siis pliiatsid pihku pistma, et asi vähe roosilisem oleks. Samas ei saa aga midagi ette heita praktilisuse poolelt. Kõik toimib ja millegi üle justkui nuriseda ei saa. Lapsevanker läheb tõepoolest täies mahus pagasiruumi ja küllap mahuks sinna omajagu kaupagi. Küll ei saa aga mööda minna sellest, et sees on väga igav istuda. Valgustus ja näidikud on justkui kaheksakümnendatest pärit.
    Sõiduomadused on autol normaalsed. Ei midagi erutavat, kuid erilisi emotsioone nagu ei oodanudki. Rool on piisavalt hea oma klassi kohta ja ei jutusta juhiga nagu mõne kiire sõidu auto oma, kuid seda polegi vaja, ta peab oma reisijad ju lihtsalt punktist A punkti B viima. Proovisõiduk oli kolmesilindrilise väikemootoriga. Juba idee poolest pole kolm silindrit teab mis geniaalne mõte.
    Vibratsioon ja müra, mida see pisike jõuallikas suudavad tekitada, on liialt suured. Müra on eriti veider, kogu aeg on selline tunne, et V6-mootor jätab vahele. Ka tõmbega on lood sellised, et seda lihtsalt pole. Pedaali jälg vajub soovist autot natukenegi liikuma saada lihtsalt põrandasse.
    Kui soov seda autot osta, soovitan kindlasti vaadata teiste jõuallikate poole, eriti diislite, mis on väga jõulised ja samas ökonoomsed.
    Maailmas on palju asju, millest ma oma rumala peaga aru ei saa, nüüd on seal nimekirjas ka Škoda Fabia Combi. Samal firmal on ju salongis olemas Roomster, mis on küll kuus tuhat krooni kallim, kuid omajagu rohkem auto ka.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Balti turul kaubeldi enim tugevast kvartalist teatanud LHV aktsiatega
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Möödunud sügisel lõhutud Eesti-Soome gaasitoru pandi uuesti tööle
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.