Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Opel parandas Agilaga mitmed vanad vead

    Kui kunagi sai koolis teha vigadeparandusi, siis on tunne, et Agila on Opeli jaoks just seesama asi, lubadusega õpetajale, et enam tehtud vigu ei korda ja kõik tulebki edaspidi selline.
    Uus Agila on meie regiooni jaoks igati uus, sest eelmist varianti ju meil ei müüdudki. Õigupoolest hästi tehti, sest nii õudseid kuute, nagu see oli, kohtab harva. Sellises lõputus plekk-kuudi õuduses uut Agilat kuidagi süüdistada aga ei saa.
    Pigem on tegemist nunnu-faktoriga. Täitsa tore ja armas näeb see autoke välja. Ümarad jooned eemaldavad igasugu suguluse-kahtluse eelmise põlvkonna mudeliga.
    Välimus on tõepoolest õnnestunud ja hoiab joont, mis uue Corsaga välja tuli. Kui viimane pole just kõige ilusam auto, siis Agilale sobib see kombinatsioon väga hästi.
    Kui auto on kergelt kõrge kupli olekuga, siis tuleb see eriti hästi välja salongis, kus isteasend on üsna püstine ning annab kõigest teel toimuvast päris hea ülevaate.
    Ruumi on nii juhil kui ka kõrvalistujal üsna normaalselt. Ka taga pole üldse paha istuda. Kolm-suurt meest-tagaistmel-väljakutse suutis Agila täiesti tublisti välja kannatada.
    Tõsi, Tartu-Tallinna marsruuti seal teha ei kannata, kuid linnavahel lühikesi otsi teha pole üldse hull.
    Auto armatuur ja selle nupud on igati selged ja hästi käsitsetavad. Küll tahaks kiruda armatuuri materjali, mis on odavast plastikust ja hakkab tulevikus ilmselt nagisema.
    Küll tuleb kiita Opeli seltskonda ühe vana vea parandamise eest. Nimelt asus eelmisel mudelil käigukang roolist üpris kaugel ja käega sebimine oli üsna ebamugav ettevõtmine.
    Nüüd on käigukang tõstetud rooli kõrvale ja asi on kõige paremas korras. Pagasiruum võiks küll väheke mahukam olla - televiisorit ega lastevankrit selles just ei transpordi.
    Roolitunnetus on hea ja rool ise üsna kiire. Linnavahel igati kohane abimees. Samuti saab läbi käte piisavalt infot teel toimuva kohta.
    Auto ise käitub täiesti normaalselt ja teeb, mis kästakse. Vedrustus on klassile kohane.
    Natuke kipub maanteel lühikese teljevahe tõttu edasi-tagasi õõtsuma, kuid see on selle klassi autode puhul normaalne.
    Mootoritest oli esimesena proovis 1,2-liitrine bensiinil töötav jõuallikas. Suurlinnades on see ehk piisav, kuid Eesti oludes, kus veel nii suuri ummikuid pole ja saab täitsa inimlikult sõita, pole sellest eriti tolku.
    Maanteel sõites jäi pisike töristaja aga täitsa hätta ja pidevalt tuli teistega tempo hoidmiseks käiku alla vahetada.
    Küll on aga mudelivalikus üsna mõnusad diiselmootorid, mida ka siinkohal soovitaks, sest lisaks ökonoomsusele suudavad nad pisikest keret tänu heale pöördemomendile väga normaalselt edasi visata.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Balti turgudel oli taas punane päev
Kesknädala tõus Balti aktsiaturgudel jäi üürikeseks – neljapäeval jätkasid kõigi kolme Balti börsi indeksid langust, vedades miinusesse ka koondindeksi.
Kesknädala tõus Balti aktsiaturgudel jäi üürikeseks – neljapäeval jätkasid kõigi kolme Balti börsi indeksid langust, vedades miinusesse ka koondindeksi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Pindi näeb kinnisvaras virgumise märke
Kevade esimene pool annab kinnisvaraturule alust mõõdukaks optimismiks, teatas Pindi Kinnisvara.
Kevade esimene pool annab kinnisvaraturule alust mõõdukaks optimismiks, teatas Pindi Kinnisvara.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.