Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eelmine ülesanne jäi lahenduseta
Oktoobris küsis Eesti Munatooted müügijuht Aivar Lumi, mida tuleks teha selleks, et maatriksstruktuurist tulenevaid teenindusprobleeme lahendada. Uus struktuur on suurendanud firmas stressi, samuti on tihenenud sisekonfliktide arv.
Millest saavad kõik probleemid aga alguse?
Üks probleemi võimalikke algallikaid peitub tõigas, et uuele süsteemile üleminekul ei kaasata töötajaid, vaid teavitatakse Aivar Lumi näites töötajaid sellest üldkoosolekul. Ettevalmistusperiood on hoitud salajas.
Eesti väikeettevõtete eelis on paindlikkus: kiired otsused tagavad edu, teha õigeid asju õigel ajal ja õiges kohas.
Maatriks loob võimaluse paljude väikeste kuningriikide tekkele - kui enne oli üks autokraatse võimuga juht, siis valel suhtumisel maatriksisse on võimalik, et ühe autokraatse juhi asemel tekib mitu uut ja igaüks juhib oma kuningriiki.