Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Leito: viis aastat tagasi ajas netireklaam meid naerma

Mariliis Pinn 27. veebruar 2008, 16:27

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Priit Leito
sõnul on internetireklaami kasv tohutu, see on tema sõnul valdkond,
milles ettevõte tahab tugev
olla.

Leito sõnul on internetireklaami osa reklaamiturul märkamatult möödunud raadio ja välireklaamist. „Ennustatakse, et aastal 2015 möödub internetireklaam ajalehtede reklaamist. Ei ole midagi parata, sinna liigub reklaamiklient,“ sõnas Leito, et nad on õnnelikud olles selle turu osalised.

Kui Leito sõnul oli 2006. aastal online-reklaami osa veel olematu, siis nüüd panustavad nii Päevaleht, SL Õhtuleht kui ka Eesti Ekspress sinna tugevasti. „Viis aastat tagasi me naersime internetireklaami kasvu üle, mis kasvab küll tohutult kiiresti, aga ikka on turuosakaal protsendi kanti,“ sõnas Leito. Ekspress Grupi nõukogu liige Hans H. Luik lisas, et nüüd nad naeravad ka, ainult teisel pool lauda.

Ka on Delfi portaal Eestis märkamatult kasvanud suurimaks meediakanaliks, millel on 200 000 lugeja päevas ja on möödutud suurtest päevalehtedest.

Ekspress Grupp plaanib jõuliselt sisenda ka veebikuulutuste turule. „Uues kuues tuli välja EkspressiAuto.ee, mille nädala kasutajate arv on kasvanud 12 000-lt 35 000-le. Välja tuli ka uus kinnisvaraveeb,“ lisas ta.

Kuigi interneti reklaami maht kasvab jõuliselt, on meediaettevõtte juhtide sõnul ajalehte ja ajakirja reklaami juurde lisada lihtsam, kuna veebis on portaali avalehe pind piiratud. „Tuleb portaale juurde teha, Delfi naistelehte ja autoveebi hakkame ka nišireklaami müüma,“ lisas Luik.

„Näeme pikas perspektiivis televisiooni ja interneti konvergentsi. Mis vahe on teleekraanil ja kuvaril? Video liigub internetti ja telejaama plaani ei ole,“ sõnas Luik.

Leito loodab järgmisel aastal Maalehe kasumi kahekordistada. „Maalehes on suur potentsiaal, see jõuab selliste lugejateni, kuhu teised ei jõua. Samas on sel tagasihoidlik reklaamikäive, mille loodame kahekordistada,“ lisas ta.

Leito sõnul ei ole ükski aasta veel nii pikk tundunud kui eelmine. „Tundub, nagu börsileminu aeg oli ammu, kuid tegelikult on sellest vaid 9 kuud möödas. Otsuseid tuleb kiiremini teha, tööd on rohkem,“ kommenteeris ta esimest börsiaastat.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
08. May 2008, 18:11
Otsi:

Ava täpsem otsing