Viasati juht: Eesti telemaastikul on algamas põnevad ajad

29. veebruar 2008, 16:37

Viasat Eesti juht Krista Leppiko kinnitas,
et Viasati digitelevisoonil läheb Eestis hästi, Viasat on eelmisel aastal
võitnud Baltikumis juurde ligi 85 000 klienti.

"Tänud küsimast, läheb hästi!" vastas Leppiko küsimusele, kuidas läheb Viasati digitelevisoonil Eestis. "Kuna aga kuulume Stockholmi börsil noteeritud Modern Times Group'i, ei avalda me Viasati Eesti tulemusi eraldi. MTG kontserni neljanda kvartali ja 2007. aasta tulemused ilmusid 14. veebruaril."

Viasati Ida-Euroopa digi-TV operaatortegevuse käive oli mullu 461 mln Rootsi krooni ehk 784 mln Eesti krooni.

Viasati klientide hulk, kes vaatavad Viasati satelliitdigitelevisiooni Balti riikides, kasvas eelmise aasta neljandas kvartalis 33 000 kliendi võrra. 2007. aastaga Viasati digi-TV vaatajate hulk Baltimaades enam kui kahekordistus, konkreetsed numbrid on sellised:

detsember 2006 - 80000
september 2007 - 131000
detsember 2007 - 164000

"Keeruline on kommenteerida ja anda hinnanguid teise ettevõtte tulemustele, teadmata tolle äristrateegiat ja eesmärke. Oma kogemuse põhjal saame öelda, et klientide jaoks on digi-tv pakkuja valikul peamised argumendid kanalivalik ning meil on oluliselt aidanud klientide arvu kasvatada see, et oleme nähtav igal pool Eesti territooriumil," kommenteeris Leppiko Eesti teise läbi õhu leviva digitelevisooni - Starmani ZoomTV - nõrku majandustulemusi.

Viasat Eesti juht märkis, et konkurente ei tohi kunagi alahinnata. "Eesti telemaastikul on algamas põnevad ajad ja jälgime arengut huviga. Konkurentsis püsimiseks arendame oma toodet nii tehniliselt kui sisu poolest. Lisame Viasati pakettidesse uusi kanaleid, samas püüame muutuda ka paindlikumaks ning pakkuda kanaleid ja tooteid olemasolevatele pakettidele lisaks. Teme pidevat tööd, et olla klientide jaoks esimene valik," lausus ta.

Telekomifirma Starman teenis aasta viimases kvartalis 4,7 miljoni kroonise puhaskasumi, mida on 35 protsenti vähem kui aasta eest. Samas ulatus emaettevõtte osa puhaskasumist 8,1 miljoni kroonini ehk 0,2 miljoni krooni kõrgema numbrini kui aasta eest. Emaettevõtte puhaskasum oli Starmanil suurem seepärast, et telekomifirmale kuulub suurt kahjumit tootvast tütarfirmast Eesti Digitaaltelevisioon 66%. Ülejäänud osa ED-st kuulub Levirale.

Eesti Digitaaltelevisioon teenis aastaga kahjumit 30 miljonit krooni, millest 10,2 miljonit krooni jäi vähemusosaniku Levira kanda.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. May 2008, 19:12
Otsi:

Ava täpsem otsing