Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Agentuurid sukeldusid osalusturunduse ärisse

Mariliis Pinn 03. märts 2008, 08:40

Nelja reklaamiagentuuri Division, Age
McCann, Momentum Eesti ja ADM Interactive eestvedamisel alustas Eestis tegevust
esimene osalusturunduse ettevõte MRM Baltic OÜ.

Osalusturundus lähtub oma lahendustes kahesuunalisest kliendikommunikatsioonist, kaasates tarbija tihedalt brändi tegemistesse, teatasid firmad. Loodud ettevõte tegutseb maailma juhtiva osalusturundusfirma MRM (McCann Relationship Marketing) Worldwide kaubamärgi all ning seda juhib Mihkel Lauk.

„Tehnoloogia ja digitaalse meedia tõttu on reklaamiturg järjest enam segmenteerumas, mistõttu on sihtgruppe üha raskem tabada. Senisest suuremat vajadust tarbija kaasamiseks tunnetavad ka reklaamiagentuurid,“ põhjendas Lauk uue turundusettevõtte loomist. Lauk rääkis, et uus agentuur kasvatab lõpptarbija brändilojaalsust ja seda tehakse kõikide kahesuunalist kommunikatsiooni võimaldavate võtetega, sh internetiturundus, digiTV, mobiilindus, aga ka muud lahendused. „Tarbija elutsükli analüüsist tulenevad konkreetsed turundustegevused, mille eesmärk on meie klientide tulu maksimeerimine võimalikult
pikaajaliselt,“ lisas ta.

Ettevõte pakub strateegiateenuseid – sealhulgas kliendistrateegia väljatöötamine, CRM, kliendi tarbimiskogemuse analüüs (customer experience analysis), e-turunduse arhitektuur (turunduse ja tehnoloogia integreerimine) kui ka ärivõimaluste analüüs (business intelligence) ja tulemuste mõõtmine. Samuti idatakse klientidel planeerida digitaalmeediat ja loovkontseptsioone ning ellu viia internetikampaaniaid.

MRMi poolt pakutavad lisaväärtused on turundusefektiivsuse kasv, optimaalsed turundusinvesteeringud ja e-turunduse teadmusbaasi teke.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
03. March 2008, 08:55
Otsi:

Ava täpsem otsing