Eesti toit saab 60 miljonit reklaamikrooni

Mariliis Pinn 03. märts 2008, 08:20

Põllumajandusministeerium plaanib kolme
aasta jooksul kulutada Eesti toidu programmile kuni 60 miljonit krooni,
kodumaiste tarbijate kõrval keskendutakse piiritagustele ostjatele.

2006. aastal toonase põllumajandusministri Ester Tuiksoo eestvedamisel alustatud Eesti toidu programmis määrati sihid kolmeks aastaks, kirjutas Postimees.ee. Nüüd on ministeeriumis hakatud koostama uut kolmeaastast tegevuskava, mille täpne sisu ja rahastamisskeem peaks paika saama aprilli lõpuks.

Põllumajandusministeeriumi osakonnajuhataja Enn Soku sõnul ei saa riik Euroopa Liidu eeskirjadest tulenevalt tegeleda üksnes omamaise kauba propageerimisega ning seetõttu keskendutakse tarbijate harimisele ja suunamisele kvaliteetse toidukauba juurde, üks suuremaid muutusi on see, et kui seni on panustatud väga erinevatesse ettevõtmistesse, siis edaspidi tahetakse keskenduda suurtele ja tulemuslikele kampaaniatele.

«Tänavu on projektile eraldatud kümme miljonit krooni,» nentis põllumajandusminister Helir-Valdor Seeder. «Järgnevatel aastatel võiks summa olla pisut suurem, kuid mitte üle paarikümne miljoni krooni, kümne ja 20 miljoni vahele võikski panus edaspidi jääda.»

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
03. March 2008, 08:20
Otsi:

Ava täpsem otsing