Reklaam vallutab interneti

04. märts 2008, 08:48

Emori uuringu andmetel nautis eelmisel aastal
suurimat käibekasvu internetireklaam - koguni 69
protsenti - samas kui kogu reklaamiturg kasvas 29%.

Tänane turunduse rubriik kirjutab, et veelgi suuremad kasvunumbrid on lähikonnast veel vaid Venemaal.

Emori meediauurija Külli Esko sõnul olid mullu suurimad reklaamikäibe kasvatajad parteid, kinnisvarafirmad ning automüüjad. Kinnisvarareklaam tänavu ilmselt langeb, samuti ei ole tänavu valimisi. Autofirmade reklaamitasemed võivad aga tõusu jätkata. Eestis oli autofirmade reklaam suurim nii mahult kui ka kasvult - 65 protsenti. Suured kasvajad olid veel näiteks SMS-reklaamid.

Media House'i arendusjuhi Hanno Kindeli sõnul on internetis küll summad väiksed, kuid B2B-sektoris võib turuliidrist juba rääkida. "Internet ründab lähiaastatel oma reklaami kogumahtudelt ajakirjade kolmandat positsiooni, esikolmikusse pääsemine tähendab laialdast kasutust kõikide turuosaliste poolt."

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
04. March 2008, 08:30
Otsi:

Ava täpsem otsing