Aasta turundusteoga sai hakkama SEB Eesti Ühispank

06. märts 2008, 18:19

Aasta turundusteoks valiti täna SEB Eesti
Ühispanga alustavatele ettevõtetele pangateenuste pakkumise kampaania, ettevõtte
stardipakett – "Tee oma äri!".

Kampaania autoriteks olid turundusfirmad firmad Taevas, Momentum ja Mediapool.

Lisaks eelmisel aastal enimaga hakkama saanud turundusmaailma vägevatele valiti täna Tartu turunduskonverentsil Password ka mullune parim turundusjuht ning meediateod.

Aasta turundusjuhiks valiti Karl Multer SEB Ühispangast.

Aasta meediateo autasud olid järgnevad:

Interneti kategooria – MediaHouse enregiajoogi Dynami:t innovatiivse kampaania eest Rate'is, Youtube'is ja mujal.

TV ja Raadio kategooria – MediaHouse Sony Ericssoni TV3 Superstaari projektis.

Trüki- ja välimeedia kategoorias – Mediapool Vizeum, SEB erilahendus Eesti Ühispanga õppelaenu kampaania eest.

Integreeritud meedia lahendite kategoorias – Carat Nivea kampaania eest.

Grand Prix - MediaHouse Sony Ericssoni TV3 Superstaari projektis.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. March 2008, 20:10
Otsi:

Ava täpsem otsing