Reklaamiõppejõud: reklaam ei ole kiri

10. märts 2008, 09:29

Kui tavakäsitluses peetakse igasuguseid
kirju, mis postkasti jõuavad ja midagi müüa üritavad, müügikirjadeks, siis
tegelikult see nii ei ole.

"Kiri on kiri ja reklaam on reklaam, igasugune otsepostiga leviv reklaam ei ole kiri," ütles Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiob tänases Äripäeva ärikoolituse rubriigis.

"Reklaam võtab kontakti pildi, modelli või pealkirja abil. Selle olemus võib olla niivõrd agressiivne, et see lausa nõuab kontakti ja saabki selle. Kiri võtab kontakti sõnade ja sõnumiga. Kirjas ei ole pealkirja, selle asemel on isiklik ja lähedane pöördumine saaja poole," loetles Hiob reklaami ja kirja erinevusi.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. March 2008, 09:29
Otsi:

Ava täpsem otsing