Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Chevrolet Corvette - taevas ja põrgu neljal rattal

    Rajal on selle autoga sõita üsnagi kirjeldamatu tunne. Pööreteseier pidevalt punase lähedal, lõugab summuti nagu ratta peal. Endal õnnestus sõita Paul Ricard'i ringrajal, kõrvalistmel istus juhendaja. Viimane näis olevat replay mode'is, sest väljend, mida ta pidevalt korrutas oli - faster. No oli ka põhjust, sest auto pidas kurvides väga hästi. Tõsi, aeglastest kurvidest väljumisel oli natuke tegemist, sest jõud käis rehvidest lihtsalt üle ja himustas neid gaasilisse olekusse viia. Ohutusnõudeid järgides pidime kasutama veojõukontrolli, mis pöördeid kohe allapoole sikutas ja eriti mängida ei lasknud. Nende mahavõtmine oli kahjuks keelatud.
    Enne viimast ringi aga võttis onu seaded kraad kangemaks, sest arvas, et saan nendega hakkama. Oi jah, kus siis algas mõnuring. Kerge külglibisemisega kurvist väljumine võttis muidu "faster!" karjunud mehikese mõnusasti muhelema ja tunnustavalt noogutama. Lõbu oli alanud. Auto on nii hästi tasakaalus, et mingeid ohuolukordi absoluutselt ei olnud ja kõik oli imelihtsalt käsitletav. Ringrajal pöidlad püsti Corvette'ile!
    Siis tuli aga aeg selle autoga tänavale minna. Tavaline on, et pärast ringrajal mürgeldamist autoga rahule jäänud, tuleb piinarikas kodutee. Corvette on aga teisest puust. Pöörded rahunevad liikluses maha, summuti muutub väga vaikseks. Vedrustus on imekombel selliseks saadud, et mingit piina tänavatel tundma ei pidanud.
    Maanteel sõites suutis kompuuter näidata uskumatuid numbreid - 8 liitrit saja kilomeetri kohta. Pagasiruum on ka vaat et suurem kui Vectral, oleks veel kaks istet oleks suurepäraste omadustega pereauto valmis. Auto täitis eeskujulikult oma ülesandeid nii kiirteel kui ka linnas ummikus. Viimasega juhtus näiteks Marseille's selline seik, et mind pidas kinni politsei, kes juhtis mu tähelepanu sellele, et nende linnas on sellise autoga väga ohtlik sõita.
    Ma ei tea mis muudest ohtudest ta rääkis, kuid oli ilmselge, et parema pedaali tallamise kiusatus on tõepoolest suur, sest helesinise taeva taustaks tahaks kasvõi natukenegi leegitsevat põrgut valla päästa.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Facebooki emafirma ületas ootusi ja valmistas pettumust üheaegselt
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Facebooki emafirma Meta teatas kolmapäeval oma esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Samas avalikustas ettevõte teise kvartali prognoosi, mis valmistas investoritele pettumust ning viis aktsia pärast börsi sulgemist üle 10% langema, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.