Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vaba armastaja
Alles 15 aastat pärast "Tuesday Night Music Clubi" debüüti sai selle produtseerinud Bill Bottrell teise võimaluse ja tootiski pea samaväärse albumi. Nende teed läksid lahku, sest Sheryl pidas teda frustreerunud muusikuks, kes oma täitumata unistusi tema abil liiga pealetükkivalt ellu viia tahtis. Crow karjääril polnud vahepeal muidugi midagi viga, kuid 2005. aasta "Wildflower" oli oma kaunis kurbuses ainulaadne isegi sellise elunäinud naise jaoks. Suurepärase akustikaga "Detours" pole muidugi peoplaat, kuid rütme on siin rikkalikult. Tempo on poppalbumile kohane ja tema klassikaline suhtesarkasm on päevapoliitikaga kummalises harmoonias. Nafta, genotsiid või rahu pole tema tüüpiline teema, ega? Aga ta on selles sama veenev kui oma parimal alal - kibedates suhteanalüüsides. Pole ühtegi põhjust arvata, et need pole isiklikud, ausad ja hitipotentsiaaliga laulud.