Briti lehed avaldasid ajaloo suurima vabanduse

Hille Tressum 19. märts 2008, 11:01

Neli Briti ajalehte avaldasid täna oma
esikaanel McCannidele suunatud vabanduse ning on sunnitud perekonnale maksma
laimavate artiklite eest hüvitist.

Inglise tabloidid The Daily, Sunday Express, Daily Star ja Daily Star Sunday tunnistavad, et nende avaldatud üle 100 artikli McCannide seotusest nende paariaastase tütre kadumise kohta oli vale, vahendas The Guardian.

Lisaks vabandusele on Express Newspapersi kontserni kuuluvad lehed sunnitud perekonnale välja maksma märkimisväärse kompensatsiooni, mille
kadunud Madeleine'i ema Kate McCann on lubanud annetada tütre otsimisega tegelevale fondile.

Viimati leidis võrdväärne vahejuhtum Inglismaa ajakirjanduse ajaloos aset 1987. aastal, mil tabloid the Sun oli sunnitud vabandama poplaulja Elton Johni ees. Ajaleht oli meest süüdistanud noortele poistele maksmises. Tegemist oli vale süüdistustega, mille tulemusena pidi leht kukrut kergendama 1 miljoni naela võrra.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
19. March 2008, 11:13
Otsi:

Ava täpsem otsing