Riiklik Eesti Toidu projekt elab edasi teise nime all

24. märts 2008, 15:53

Praeguseks ajaks juba 30 miljonit krooni
Eesti toidu promomisele kulutanud põllumajandusministeeriumi juhitav programm
Eesti Toit ei saa selle aastaga teps mitte ühele poole, vaid hakkab oma elu
elama teise nime all.

Eesti Toidu nõukogu arutas tulevikustsenaariumeid ning leidis, et programm peab jääma edasi elama, tõenäoliselt nime all "Tark tarbija". Mida uue programmi raames tegema hakatakse, peab arengukavana paberile saama juba aprilliks. Eesti Toidu nõukogu liige Enn Sokk ütles istungil, et uue, 2009-2011 perioodi perioodi peamisteks suundadeks on tarbija teadlikkuse tõus ja üldise müügiedustusideoloogia jätkamine. "Seni oleme arengukavaga haaranud paljusid teemasid: tootearendust, kvaliteedi alast teavitust ja koolitust, võtnud osa paljudest messidest, tegelenud toiduohutuse alase info edastamisega ning noorte teavitustööga," ütles Sokk. "Nüüd peaksid ettevõtted ise Eesti toidu ideed edasi kandma ka omavahenditega."

Sel aastal on Eesti toidu promomiseks plaanis kulutada 10 miljonit krooni. Selle raha eest on kavas minna Grüne Woche messile ja teha kordustrükk hulgast trükistest, mis said positiivse tagasiside. Veel tuleb telesaade "Jätku leiba", mille tegemine läheb maksma ca miljon krooni ja film piimast. Jätkub koostöös põllumajandusmuuseumiga alustatud projekt, mille raames saavad kooliõpilased sõita muuseumisse ning osaleda rukkileiba tutvustavas programmis. Projekt sisaldab transporti, lõunat ning muuseumikülastust koos programmis osalemisega. Selleks oleme planeerinud samuti miljon krooni.
Põllumajandusministeeriumil on kia kavas uurida, mis mõju on senine programm Eesti Toit andnud.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. March 2008, 15:10
Otsi:

Ava täpsem otsing