Neljapäev 23. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Hesari: Tallink Silja broneerimissüsteem lekitas kliendiinfot

26. märts 2008, 12:31

Tänane Soome päevaleht Helsingin Sanomat
kirjutab juhtumist, kus internetis Tallink Silja reisile broneeringut teinud
mees sai tahtmatult juurdepääsu laevafirma ühe teise kliendi
kontaktandmetele.

Mehe selgituste järgi oli programm ta teise isiku nime all sisse loginud, mis andis talle juurdepääsu selle isiku kontaktandmetele ning võimaluse varasemaid broneeringuid tühistada ja uusi teha, kirjutas leht.

„Selline asi ajab praegusel ajal, kus kõik asjad internetti kolivad, ihukarvad püsti,” kaebas mees, kes teavitas juhtunust ka Tallink Siljat.

Laevafirma pressiesindaja Leena Lahdenperä kinnitas Hesarile, et broneerimissüsteemis avastati tõepoolest viga, mis kiiresti kõrvaldati. Kliendi krediitkaardi info Lahdenperä sõnul ohtu ei sattunud. Varem on broneerimissüsteemiga sarnast asja firmale teadaolevalt ette tulnud kolmel korral.

Klient, kelle andmed võõrale kasutajale näha olid, kuulis juhtunust ajalehe käest. „Seda ma nii ei jäta,” pahandas mees.

Tallinki pressiesindaja Luulea Lääne ütles kommentaariks Hesaris ilmunud uudisele, et "tänaseks on sisejuurdluse tulemusena selgunud, et kuigi mõningad andmed nagu nimi ja broneeritud reis olid antud juhtumi puhul nähtavad, ei saanud võõral kontol siiski mingeid muudatusi teha."

Lääne sõnul kõrvaldati programmiviga vähem kui 15 minuti jooksul ning firma on tarvitusele võtnud täiendavad tehnilised abinõud, et selliseid juhtumeid tulevikus vältida.

Ka on Tallink Silja Oy antud kliendiga ühendust võtnud ning erimeelsused on lahendatud.


ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
26. March 2008, 12:30
Otsi:

Ava täpsem otsing