37aastasest Davosi foorumist on saanud globaalne bränd

28. märts 2008, 10:41

Kui härra Klaus Schwab korraldas 1971.
aastal Davosis esimese World Economic Forumi, ei osanud ta uneski aimata, et
just tänu sellele saab lumiste mägede vahel tukkuv väikelinn
maailmakuulsaks.

Klaus Schwabi perefirma algatatud üritusest on 37 aastaga saanud globaalne bränd. Tänapäeval on WEF üks maailma tuntumaid ja mõjukamaid poliitika- ja ärieliidi kohtumisi. Nii et jaanuari lõpp Davosis oli äärmiselt rahvarohke, kirjutas Äripäeva lisa Visioon.

Kuigi osavõtjad on ametlikult vaid 2000 ringis, on WEF üks väheseid kohtumisi, kus ka abikaasad on igati teretulnud. Lisaks veel ajakirjanike, ihukaitsjate, politseinike ja autojuhtide hordid ning hea söögi ja meelelahutuse eest hoolitsevad maailma tippkokad, muusikud ja näitlejad.

Kuigi kõik WEFi üritused on kinnised ja kongressihoone ning paar paremat hotelli okastraadi ja Šveitsi politsei abil muust maailmast eraldatud, elab ülejäänud küla enam-vähem normaalset elu. Kõik suusaliftid, poed ja restoranid on avatud ka tavakodanikele, nii et põhimõtteliselt võib suusareisi Davosi ette võtta ka just WEFi ajal.

Ainult et normaalse öömaja leidmine on peaaegu võimatu. Luksusest ei tasu unistadagi, sest kõik paremad hotellid ja korterid nii Davosis kui ka lähimas ümbruses on järgmiseks aastaks broneeritud juba praegu ning ka kõige viletsama toauberiku eest küsitakse just hingehinda.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. March 2008, 10:57
Otsi:

Ava täpsem otsing