Rõtov: reklaamiturg kahaneb 10%

09. aprill 2008, 09:19

ASi Äripäev peadirektori Igor Rõtovi sõnul
kasvas reklaamiturg eelmisel aastal 30 protsenti, hetkeseis näitab
pigem kuni 10protsendilist kahanemist.

"Eelarve koostamise aegu eeldasime aga 10protsendilist kasvu. Nüüd on nii, et kui saavutame eelmise aasta taseme, oleks see hea tulemus ja ka selleks peame suurendama turuosa," sõnas ta.

"Praeguse nivoo juures on meil kasumiplaanist puudu 12 miljonit krooni, mille soovime tasa teha. Oleme asunud teadlikult kulusid kärpima, näiteks sulgeme paberlehes osa rubriike, mille vastu reklaamiklientide huvi on väiksem. Kõigile osakonnajuhtidele on lisaks üldistele struktuurimuudatustele antud ülesanne leida veel täiendavalt 5 protsenti täiendavat kulude katet. Me ei välista, et reformi käigus tuleb meil veel mõned töösuhted lõpetada. Vaatamata kulude kärpimisele ei jäta me ära ühtegi strateegilist investeeringut. Näiteks aprillis käivitame koostöös itaallastega trendiajakirja Gentleman ja oleme alustanud mitu uut veebiprojekti," lisas Rõtov.

Palkade külmutamist Äripäevas ei tule, kuna head töötajad on meediaettevõtte kõige suurem vara. "Olen seda meelt, et pigem vähendada töökohti kui demotiveerida võtmetegijaid," ütles peadirektor.

"Äripäev planeerib aastaks 2008 vähemalt 50 miljonit krooni kasumit, millega oleme kõige kasumlikum trükimeedia ettevõte Balti riikides," lisas ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
23. April 2008, 12:52
Otsi:

Ava täpsem otsing