Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kiireim Bentley läks kaubaks

    Ehkki märtsis kahanes Eestis automüük ligi 10 protsenti, võeti siin esimest korda arvele ligi 3 miljonit krooni maksev kõigi aegade kiireim luksussportauto Bentley Continental GT Speed.
    Bentley Continental GT Speed on kõigi aegade kiireim Bentley, millel on 6-liitrise W12 topeltturboga mootor võimsusega üle 600 hj, pöördemoment 750 Nm ja kiirendus 0-100 km/h 4,5 sekundit.
    Auto müünud Saksa Auto juhatuse liikme Jussi Pärnpuu sõnul jääb selle auto hind 2-3 miljoni krooni vahele, olenevalt varustusest. "See on tõepoolest Eestis esimene selline mudel. Ehkki möödunud aastal müüsime seitse selle auto eelkäijat," ütleb ta. "Seda on vähe. Kui arvestada seda, et Bentley toodab aastas 8000 autot, siis kuskile mujale müüakse rohkem."
    Kas auto ostis eraisik või firma, Pärnpuu ei ütle. Ka seda, kas Eestisse on tulemas veel selliseid luksusautosid. "Sellist autot tellitakse vähemalt pool aastat ette," sõnab ta.
    Lisaks Bentleyle osteti Eestis ka üks veidi lahjem, 533hobujõuline Ferrari 612 Scaglietti. Selle auto hind ulatub samuti 3 miljoni kroonini.
    Esimest korda Eestis registreeriti 2,4-liitrine ja 147hobujõuline Hiina päritolu maastur Shuanghuan CEO. Selle võttis arvele ei keegi muu, kui neid autosid Eestisse toov firma, Premium Motorsi gruppi kuuluv Quantum Motors.
    "Hiina on tulemas, ta on juba kohal," ütleb Premium Motorsi juht Jürgen Vester. "Huvi on meeletu ja ma ei tee nalja. Meil on müügiõigus Soomes, Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus ehk teisisõnu 22 miljonit potentsiaalset klienti," räägib Vester. "Kui keegi arvab, et Hiina auto on rämps, siis on see jama. Tulge ja ma näitan kapoti alla - nad õpivad kogu aeg," lisab ta. Vesteri sõnul on neil leping sõlmitud seitsme mudeli peale. Praegu on Eestis vaid üks mudel, mis on keskmist mõõtu maastur. Quantum Motorsi Eestis esitletava Shuanghuan CEO maasturi alghind on 329 000 krooni.
    Eelmise aasta kalleim sõiduauto, mille eestlane Eestis ostis, oli Porsche Gemballa Avalanche GT 2 EVO hinnaga 4,19 miljonit krooni. Auto müüs Premium Motors.
    Gemballa on maailma üks mainekamaid tuuningufirmasid. Baasiks olnud Porsche 911 mootor oli muudetud 650hobujõuliseks ja lisatud luksuslikku disaini.
    Veel võeti Eestis mullu arvele kümme Bentleyt, kaheksa Maseratit, neli Ferrarit, kolm Aston Martinit, kolm Lamborghinit, kolm Lotust, üks Rolls-Royce (Silver Spirit aastast 1986) ja üks Wiesmann.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.