Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

H M on Euroopa kalleim kaubamärk

11. aprill 2008, 11:55

Euroopa jaemüüjate seas on kõige
väärtuslikum kaubamärk H M, teatas esmakordselt jaemüügiettevõtteid
analüüsinud brändikonsultatsioonifirma Interbrand.

Rootsi rõivaketi kaubamärgi väärtuseks hindab Interbrand 10,37 miljardit eurot, mis annab pikalt silmad ette teisele kohale jäänud Prantsusmaa jaeketile Carrefour, kirjutab Financial Times.

Interbrand tõstab esile, et oma kaubamärgi välja arendanud jaemüüjate kaubamärgid on väärtuslikumad – esiviisikus on selliseid tervelt kolm: H M ja Ikea Rootsist ning Suurbritannia M S.

Pingereas esimesed neli kohta hõivanud jaeketid tegutsevad aktiivselt ka väljaspool Euroopat. M S viiendal kohal plaanib agressiivset laienemist Hiinas ja Indias.

Järgneb väljavõte Euroopa jaemüüjate topist. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljonites eurodes.

1. H M, Rootsi (10,366)
2. Carrefour, Prantsusmaa (6,620)
3. Ikea, Rootsi (6,516)
4. Tesco, Suurbritannia (5,617)
5. Marks Spencer, Suurbritannia (5,100)
6. Zara, Hispaania (4,112)
7. Aldi, Saksamaa (2,675)
8. Boots, Suurbritannia (2,003)
9. El Corte Inglés, Hispaania (1,930)
10. Auchan, Prantsusmaa (1,860)
11. Asda, Suurbritannia (1,224)
12. MediaMarkt, Saksamaa (1,094)
13. Lidl, Saksamaa (0,910)
14. Edeka, Saksamaa (0,905)
15. C A, Holland (0,882)

Allikas: FT

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
26. September 2008, 13:34
Otsi:

Ava täpsem otsing