Netipoe juht: inimestel on netipoodide ees hirm

23. aprill 2008, 14:32

Internetipoe Quum.ee tegevjuhi Sven Palmi
sõnul on netipettuste eest hoiatavad artiklid ja erinevad kampaaniad inimesed
netipoodide ees ära hirmutanud.

„Inimestel on netipoodide ees hirm. Erinevad uudised ja artiklid, mis hoiatavad netipettuste eest, on inimesed ära hirmutanud,“ lausus Palm Äripäeva seminaril „Internetiturundus - kuidas eesmärkidele lahendused leida!“.

Sihtgrupini jõudmiseks soovitab Palm esimesest päevast peale koguda endale kliendibaas. Samuti toetab reklaam portaalides, printmeedias ja televisioonis.

Parim viis netipoodi pidades vigadest hoiduda, on Palmi sõnul palgata programmeerija, kes on peaaegu kogu aeg käeulatuses, juhul kui kas või öösel on vaja miskit muuta. „Klientidele ei tohi teha erandeid ning ka venekeelne kasutuskeskkond on oluline,“ soovitas Palm. „Samuti tuleb kliendile arve tasumisaja möödudes seda kohe meenutada.“

Kui kallis on netipoe pidamine? „Meie tegeleme parfümeeriaga, see on pigem odav. Kuid tegeledes näiteks juveelidega, siis see on kallis. Me ise lõpetasime väärismetallidega kauplemise, sest see on terve omaette maailm,“ märkis Palm.

Üks netipoodnike probleem on Palmi sõnul ka tarbijakaitse pealesurutud 50% ettemaks. „50% ettemakse tähendab meile lisatööd. Tarbijakaitse ütleb, et see hajutab riske, kuid päris nii see tegelikult ikka pole,“ lausus Palm.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
23. April 2008, 14:29
Otsi:

Ava täpsem otsing