Meediaäridele ennustatakse kasvu ka rasketel aegadel

28. aprill 2008, 17:30

Rahvusvaheliste meediaagentuuride juhide
hinnangul kasvab reklaami- ja kommunikatsiooniäri jõuliselt vaatamata
üldistele majandusrakustele.

Maailma ühe suurima kommunikatsiooniagentuuri Euro RSCG Worldwide Baltikumi agentuuride juhid koos Havas Media ja Nitro grupi esindajatega leidsid möödunud nädala lõpul Pädastes toimunud kohtumisel, et Baltikumi reklaami- ja kommunikatsiooniäri jätkab tulevatel aastatel jõulist kasvu majandusraskustele vaatamata.

Viieteistkümne agentuuri juhid näevad eeliseid eelkõige kommunikatsiooni- ja turunduse täisteenust pakkuvatel agentuuridel, teatas Euro RSCG. Ettevõtte Baltikumi juhid leidsid ühises avalduses, et kasvu taganttõukajaks on klientide senisest suurem vajadus integreeritud turunduslahenduste järele.

„Viie aasta perspektiivis ei räägi me suhtekorraldusest, reklaamist, meediaplaneerimisest ja digitaalsest turundusest kui eraldiseisvatest turundusvaldkondadest. Juhtivad kaubamärgid ja ettevõtted käsitlevad oma turundust üha enam ühe tervikuna ning soovivad agentuuridelt tõhusaid ja loovaid lahendusi ühe võtmesõnumi esitamiseks kõige eripalgelisemates meediates,” märkisid Euro RSCG, Havas Media ja Nitro Baltikumi juhid.

Ühises avalduses toonitavad viiteteist ettevõtet esindavad turundusagentuuride juhid kolmest Balti riigist, et ennustavad Eesti, Läti ja Leedu turundusmaastikul ulatuslikke muudatusi järgmise viie aasta perspektiivis. Enam kui 130 turunduspraktikut koondavate organisatsioonide juhtide hinnangul satuvad raskustesse agentuurid, kes spetsialiseeruvad liiga kitsalt ühele valdkonnale.

„Ettevõtted soovivad, et nende suhtekorraldajad, reklaamiloojad, meediaplaneerijad ja digilahenduste pakkujad suudaksid teha väga intensiivset koostööd. See ähvardab kaotada kaardilt agentuurid, kelle oskused, teadmised ja teenused keskenduvad kitsalt vaid ühele valdkonnale. Isegi turu kasvu tingimustes pole erilist tulevikku agentuuridel, kes suudavad pakkuda vaid ühte viiendikku teenustest, mida nende kliendid soovivad ja vajavad,” leiavad agentuurid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. April 2008, 17:27
Otsi:

Ava täpsem otsing