Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Postimüük tõusuteel
Tuula sõnul kulgeb ettevõtte tegevus plaanipäraselt. "Müügis on üle pika aja kasv. Rasketel aegadel on ka varem kataloogikaubandus meelde tulnud," ütles Tuula. "Argumendiks on järelmaks."
Tuula sõnul oli järelmaksuklientidega probleeme kümme aastat tagasi, kuid praegu kliendid makseraskustega muret ei valmista. "Järelmaksukliente on kogu aeg olnud, aga praegu on rohkem," sõnas ta.
Aiatarbeid ostetakse kõvasti rohkem, kuid samas on ehitustööriistade müük kahanenud. "Majad on valmis ning nüüd hakatakse aeda pidama," tõdes Tuula. Ta selgitas veel, et enam ei saagi sellist väljendit nagu kataloogimüük kasutada, kuna pooled kliendid ostavad kaupu juba interneti kaudu ning selle kohta kasutatakse esialgu uut terminit nagu kaugmüük.
Otto kataloogikauplust pidava firma Catalogue-Shop OÜ juhi Riina Pajupuu sõnul on järelmaksuklientide osa küll aasta-aastalt suurenenud, kuid käive on samuti suurenenud ning osakaalu poolest on järelmaksukliente sama palju kui varem.
"Otto on jätkuvalt arenev firma, kuid majanduslik olukord puudutab kõiki ettevõtteid ning vastavalt sellele tuleb tegutseda," rääkis Pajupuu majanduse jahenemisest.
Pajupuu selgitas, et Otto tegutseb sama hästi kui terves Euroopas ja Ameerikas ning igal pool läheb müük üsna stabiilselt.
Kataloogikaubandusega tegeleva ettevõtte Quelle tooteplaneerimise osakonna juht Helina Tuuna ütles, et tellimusi on juurde tulnud ning ettevõte on oma plaanidega rahul. "Päevselge, et tellimuste arv on tõusnud," ütles Tuuna. "Kaupade müük läheb hästi ja oleme oma plaanidega rahul," lisas ta.
Tuuna selgitas, et kõige rohkem müüakse naisterõivaid. "Noortepärased ja modernsed rõivad lähevad hästi," märkis ta.