Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hummeri müüja ehitab Nõmmele autokeskust
"Mu unistus on teoks saamas," rääkis nurgakivi panekut tähistama saabunud koostööpartneritele Premium Motorsi omanik Jürgen Vester ja tunnistas samas, et plaanide pidamisest ehituseni kulus kuus aastat.
Nende hoovõtuaastatega vajus Hummeri büroohoone tunduvalt madalamaks ning vahetas ka värvi.
Umbes kolme aasta eest helkis Kadaka teel otse Vesteri töölaua vastas seinal joonis helesinisest pilvelõhkujast. Praegune maja tuleb pruunides ja hallides toonides, ohtralt kasutatakse klaasi ja metallvõrku. "Kõrgemat meil ehitada ei lubatud," kommenteeris Vester aripaev.ee-le pilvelõhkujast alles jäänud kolme korrust. Arhitekt Raivo Puusepa kavandatud hoone ise jäi tema sõnul aga samaks.
Uue autokeskuse keldrikorrusele tuleb autoteenindus, esimesel korrusel võtavad platsi sisse Hiina autod ja teisel korrusel luksusmasinad. Lisaks võib end nn Hummeri majja sättida Eestis siiani esindamata automark, mille tootjaga Premium Motors praegu läbirääkimisi peab.
"Lobster'id (homaarid, ja hummer pidi olema ka üks homaariliik - toim) elavad edasi," vastas Vester naljatades küsimusele, mida ta plaanib teha siis, kui General Motors Hummerite tootmise lõpetab.
"Me oleme alati öelnud, et Hummerid pole igavesed," vastas Premium Motors Grupi juhatuse esimees Mart Opman. Tema sõnul valitseb Euroopas praegu tõsine Hummerite põud, kuna mootorite koostetehas streigib juba kolmandat kuud.
Samas läheb miljoniautode müük ootamatult hästi. Opmani sõnul pidi nende müügimees nurgakivi panekust loobuma, kuna ootas parajasti 3,5 miljoni kroonist tehingut.
Praegu oleks mõtet automüügipinda rajada Ida-Virumaale, kuna Tallinnas laieneda on riskantne. Meie firmal ongi selline plaan. Automüük on pika vinnaga asi, niisama pole mõtet mingit pinda arendada, kui pole teada, mida seal müüma hakatakse. Oluline erinevus on ka selles, kas tegemist on linna esimese müügikohaga või teise-kolmandaga. Kui kohapeal on juba esindus, siis peab uue pinna rajamist hoolikalt kaaluma.