Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Käes on karmide valikute aeg
Oleme jõudnud kevadesse, mil meile ennustatakse kõva maandumist. Puhkepäeva lehekülgedel kajastub see aga vastupidiselt ohtras reklaamis. Miks?
Rasketel aegadel on inimestele ikka olnud vaja leiva kõrvale tsirkust ning meie lugeja kuulub vähemalt hiljuti tehtud uuringu põhjal nende hulka, kes saavad endale mõlemat teistest tunduvalt rohkem lubada. Kuid kas meie lugeja on ka piisavalt rumal, et mõtlemata kõik pakutav alla neelata? Kindlasti mitte.
Alates sellest numbrist püüame (kellegi tundeid sealjuures riivamata) anda infot ka selle kohta, kuhu minek võib olla pigem raha tuulde loopimine kui naudingu saamine.
Muidugi jääme oma hinnangutes pigem kirjelduste tasandile, et lõpliku valiku saaks lugeja ikka ise teha.
On saabunud aeg, mil ei olegi enam haruldane, et viimasel minutil mõni päris hea kontsert ära jäetakse, sest piletite eelmüük on olnud pehmelt öeldes leige. Meelelahutusärile on esitatud väljakutse ja ilmselt jäävad vee peale need, kes saavad hakkama millegi tõepoolest erakordsega, mille puhul pole kahju kõhu kõrvalt kokku hoida, või siis need, kes suudavad pakkuda parimat hinna ja kvaliteedi suhet. Iga tugeva reklaamikampaaniaga haltuuramaiguline nali või kiirelt kokkuklopsitud tuur enam ei müü.
Pole halba ilma heata. Terad eralduvad sõkaldest ning lõpuks võidab publik. Muidugi, kui tal jätkub piisavalt tarkust.