Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sünagoog ja rahvuskala loovad Eesti maine
Pärnu turunduskonverentsil pälvisid 2007. aasta parima turundusteo konkursil teise koha Tallinna sünagoogi avamine ja rahvuskala valimiskampaania.
Kui sünagoogi avamine teenis Eesti huve eelkõige väljapoole suunatud meediasignaalina, mis andis vahetult aprillirahutuste järel maailmale mõista, et Eestis on asjad kõigele vaatamata siiski korras, siis rahvuskala liitis konservikarbi ja räimevormipoti taga kõiki eestimaalasi rahvusest sõltumata.
Esikoht jäi seekord siiski välja andmata. Ehk võidab järgmisel aastal mõni edukam kala.