Sünagoog ja rahvuskala loovad Eesti maine

ÄP 16. mai 2008, 00:00

Pärnu turunduskonverentsil pälvisid 2007. aasta parima turundusteo konkursil teise koha Tallinna sünagoogi avamine ja rahvuskala valimiskampaania.

Kui sünagoogi avamine teenis Eesti huve eelkõige väljapoole suunatud meediasignaalina, mis andis vahetult aprillirahutuste järel maailmale mõista, et Eestis on asjad kõigele vaatamata siiski korras, siis rahvuskala liitis konservikarbi ja räimevormipoti taga kõiki eestimaalasi rahvusest sõltumata.

Esikoht jäi seekord siiski välja andmata. Ehk võidab järgmisel aastal mõni edukam kala.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:33
Otsi:

Ava täpsem otsing